ارسال به دیگران پرینت

رژیم صهیونیستی:

آمریکا خواستار تحقیقات فوری درباره شهادت خبرنگار الجزیره شد

ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: ما از کشته شدن شیرین ابوعاقله خبرنگار آمریکایی در کرانه باختری غمگین هستیم و به شدت آن را محکوم می‌کنیم. سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اضافه کرد: تحقیقات کامل باید فوری آغاز شوند و افراد مسوول نیز پاسخگو شوند. مرگ او توهین به آزادی رسانه‌ها در تمام جهان است.

آمریکا خواستار تحقیقات فوری درباره شهادت خبرنگار الجزیره شد

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا خواستار آغاز تحقیقات کامل فوری درباره به شهادت رسیدن "شیرین ابوعاقله" خبرنگار الجزیره به دست نظامیان صهیونیست شد .

ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: ما از کشته شدن شیرین ابوعاقله خبرنگار آمریکایی در کرانه باختری غمگین هستیم و به شدت آن را محکوم می کنیم.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اضافه کرد: تحقیقات کامل باید فوری آغاز شوند و افراد مسوول نیز پاسخگو شوند. مرگ او توهین به آزادی رسانه ها در تمام جهان است.

لیندا توماس گرینفیلد سفیر آمریکا در سازمان ملل نیز اظهار داشت که تسلیت خود را برای کشته شدن شیرین ابوعاقله اعلام می کند.

وی کشته شدن خبرنگار الجزیره را بسیار وحشتناک توصیف کرد و گفت که اطمینان دارم غیبت او کاملا حس خواهد شد و ما باید از مشخص شدن کشته شدن او اطمینان یابیم.

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز (چهارشنبه) با یورش به اردوگاه جنین در سرزمین های اشغالی "شیرین ابوعاقله" خبرنگار شبکه خبری الجزیره را به ضرب گلوله کشتند.

به گزارش پایگاه خبری النشره، وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین با اعلام این خبر افزود: این خبرنگار حین پوشش خبری یورش صهیونیستها به اردوگاه جنین در شمال کرانه غربی از ناحیه سر هدف اصابت گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفت و کشته شد.

به گزارش این منبع همچنین "علی السمودی" همکار وی نیز زخمی شد که وضعیت او پایدار گزارش شده است.

براساس گزارش های رسیده از سرزمین های اشغالی، نظامیان صهیونیست با یورش به جنین منزل یکی از فلسطینیان را محاصره کردند که همین امر با واکنش فلسطینیان مواجه و منجر به درگیری شدید نظامیان صهیونیست با آنان شد.

بر اساس گزارش شاهدان عینی نظامیان صهیونیست به سمت فلسطینیان و نیز گروههای خبری که این تحولات را پوشش می دادند، آتش گشودند.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه