ارسال به دیگران پرینت

اصلاح نظام اقتصادی و توزیع عادلانه یارانه‌

رییس جمهور : عادلانه‌سازی توزیع یارانه‌ها تصمیم ملی است

رئیسی گفت : همه مردم باید در جریان الزامات قانونی برای اصلاح نظام توزیع یارانه‌ها و نحوه اجرای آن قرار گیرند.

رییس جمهور : عادلانه‌سازی توزیع یارانه‌ها تصمیم ملی است

آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیات دولت، اصلاح نظام اقتصادی و توزیع عادلانه یارانه‌ها را دستور کار مهم دولت دانست و بر لزوم تبیین دقیق مساله و اقناع افکار عمومی تاکید کرد.

وی عادلانه‌سازی نظام توزیع یارانه‌ها را تصمیمی ملی و ضرورتی برای اقتصاد کشور دانست و بر لزوم همدلی و هم‌صدایی همه بخش‌های دولت در اجرای این طرح تاکید کرد.

رییس جمهور گفت: مردم عزیز ما فهیم و بصیر هستند و اگر الزامات اجرای قانون بودجه ۱۴۰۱ و برنامه‌های دولت در راستای سامان دادن به اقتصاد کشور برای آنها به درستی تبیین شود حتما در این زمینه همراهی خواهند داشت.

رییسی تصریح کرد که مردم باید در جریان ضرورت اصلاح نظام اقتصادی و تغییر رویکرد در پرداخت یارانه‌ها قرار گیرند و برای آنها توضیح داده شود که دولت چرا چنین تصمیمی را اتخاذ کرده و این اقدام چه آثاری برای کشور دارد.

رییس جمهورطرح توزیع عادلانه یارانه‌ها را مبتنی بر سیاست‌ها و قانون مصوب مجلس و ضرورت امروز کشور دانست که ساعت‌ها مورد بحث و بررسی کارشناسی قرار گرفته است و دیگر قوا و دستگاه‌ها، رسانه‌ها، صاحبان تریبون‌های عمومی و آحاد ملت را به همراهی و یاری دولت در اجرای این کار مهم دعوت کرد.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه