ارسال به دیگران پرینت

سازمان حفاظت از محیط زیست | طالبان | افغانستان

نماینده مجلس: به زودی هیئتی از طالبان برای حل موضوع حقابه هیرمند وارد ایران خواهد شد

قرار شده هیاتی از طالبان در روزهای آینده با وزرات خارجه جلساتی داشته باشند. باید کارگروه ویژه‌ای با حضور محیط زیست و وزارتخانه های خارجه و نیرو تشکیل شود و با یک دیپلماسی فعال به دنبال احقاق حقوق کشورمان باشند.

نماینده مجلس: به زودی هیئتی از طالبان برای حل موضوع حقابه هیرمند وارد ایران خواهد شد

سعید عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: در زمان دولت عبدالغنی با احداث سد کمالخان حق ایران از هیرمند تضییع شد.

وی افزود: ما ضعف دیپلماسی آب در کشور داریم. هماهنگی های لازم بین وزارت خارجه و وزارت نیرو و سازمان حفاظت از محیط زیست وجود ندارد. مجلس به موضوع حق‌آبه هیرمند ورود کرد و دیروز سوال از وزیر خارجه داشتیم.

سعیدی افزود: قرار شده هیاتی از طالبان در روزهای آینده با وزرات خارجه جلساتی داشته باشند. باید کارگروه ویژه‌ای با حضور محیط زیست و وزارتخانه های خارجه و نیرو تشکیل شود و با یک دیپلماسی فعال به دنبال احقاق حقوق کشورمان باشند.

 

منبع : خبرگزاری دانشجو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      بسمه تبارک الله و تعالی فرجه الشریف نصیر سریع یسیر وسعت دهنده فاتح مظفر فارج واسع ماشاءالله لاقوه الا بالله العلی العظیم اسماء حسنی صفات عظمی القاب عناوین خیر درجات اعلی بهیج پاکیزه حق ارض و سماء & دیپلماسی فعال آب در فلات ایران بهشت رفیع کارگاه خلق و فطر بدیع جنت جنات فردوس برین نعیم منعم حق ارض و سماء جهت بهره برداری و بهره مندی با کیفیت عالی اراضی ملی و کشاورزی و زیست محیطی و خلق و فطر بدیع جنت جنات فردوس برین نعیم منعم حق ارض و سماء فلات ایران بهشت & اهل و اهالی حیات قائم طیبه فلات ایران بهشت هر چه بیشتر با سعی جهد و کوشش تلاش همگانی در درون فلات ایران بهشت خلق و فطر بدیع جنت جنات فردوس برین نعیم منعم حق ارض و سماء بی نهایت بی سابقه و بی نظیر کنند & تار و پود اتحاد فرش زمین فلات ایران بهشت و تار و پود اتحاد سقف در آسمان فلات ایران بهشت را محکم تر انجام دهند و پیوند سقف و فرش را نیکوتر به سامان رسانند& ممد حیات مفرح ذات مقوی روح مغذی جسم مکمل وجود &

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه