ارسال به دیگران پرینت

رعایت حقوق زنان

درخواست جدید وزیر خارجه ایران از طالبان

امیر عبداللهیان رعایت حقوق زنان را که مورد تاکید اسلام و‌ پیامیر عظیم الشان آن است را مورد تاکید قرار داد و آموزش و تحصیل در همه سطوح و مشارکت اجتماعی زنان را موضوعی مهم خواند.

درخواست  جدید وزیر خارجه ایران از طالبان

امیر عبداللهیان رعایت حقوق زنان را که مورد تاکید اسلام و‌ پیامیر عظیم الشان آن است را مورد تاکید قرار داد و آموزش و تحصیل در همه سطوح و مشارکت اجتماعی زنان را موضوعی مهم خواند.

حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران و امیرخان متقی سرپرست وزارت خارجه هیئت حاکمه موقت افغانستان، در حاشیه نشست وزرای امور خارجه همسایگان افغانستان در تونشی چین دیدار و در خصوص موضوعات مورد علاقه به گفتگو پرداختند.

وزیر امور خارجه ایران در این دیدار تشکیل دولت فراگیر با مشارکت همه اقوام را ضامن امنیت و ثبات و‌ پیشرفت افغانستان دانست و بر ضرورت تحقق آن تاکید کرد.

امیر عبداللهیان همچنین رعایت حقوق زنان را که مورد تاکید اسلام و‌ پیامیر عظیم الشان آن است را مورد تاکید قرار داد و آموزش و تحصیل در همه سطوح و مشارکت اجتماعی زنان را موضوعی مهم خواند.

امیر خان متقی نیز در این دیدار از اینکه خاک افغانستان منشأ تهدید علیه کشورهای همسایه نخواهد بود اطمینان داد و بر مبارزه با تروریسم تاکید کرد.

وی همچنین بر اجرایی کردن معاهده آب تاکید کرد.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      خاک بر اون سرتان معلوم نیست ‌که چه کسانی شما ابلحان رو راس کار آورده که نمی فهمید که درخواست از طالبان یعنی به رسمیت شناختن حکومتی آدم خوار ونابود کننده نسل بشریت .پس با این کارها رفتارهایتان برید با اسرائیل دست دوستی بدید

    • ناشناس ارسالی در

      مسولان راست وچپ عمدن 6000000میلیون افغانی را تو این تحریم وتوروم وبیکاری و کورنا وارد ایران کردند تا 6000000میلیون ایرانی بیکار بشند، ثروتمندترین کشور دنیا از لحاظ معادن وانرژی وموقعیت جغرافیایی وسرمایه انسانی نخبه اما بدبخترین وفقیرترین وبیکارترین وافسرده ترین ومجردترین کشور دنیا هستیم ،16000000میلیون مجرد تو ایران هست که سن ازدواجشان گذشته وجمعیت ایران پیر شده وزاد وولدی تو ایران نیست وبجاش افغانی زاد و ولدش زیاد شده، سوغات افغانستان برای ایران عتیاد وبیکاری ونا امنی است، خداوند مسولان راست وچپ را نابود کند ودر جهان ابرویشان برود که به فکر مردم نیستند و همه مردم را از بین بردند ، ایران رکوردار فقر وبیکاری وطلاق وتبعیض وسهمیه بندی علمی و فرهنگی وفساد ناموسی وتوروم ومهاجر واختلاص مسولان بیسواد ومجردترین وگرانی و افسردگی در دنیا است ،دین ودنیا را از مردم گرفتند دیگه خوشم از مذهب وریا نمیاد، به امید نابودی مسولان بی وجدان وبی مذهب انشالله نابود می‌شید همه چیز را ازمون گرفتید،خودمان از گرسنگی می‌میریم به فکر کشورهای دیگه هستند،چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است

    • ارسالی در

      شایسته بود وزیر گرامی به حکومت طالبان گوشزد می نمودند که بر صورت زنان اسپری یا اسید هم نپاشند

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه