ارسال به دیگران پرینت

فال امروز | فال ابجد

فال ابجد امروز 1402/02/21 رامطالعه کنید | به زودی زندگی خوبی خواهی داشت

فال ابجد امروز را شما عزیزان براساس ماه تولدتان می توانیدمطالعه کنید.

فال ابجد امروز 1402/02/21 رامطالعه کنید | به زودی زندگی خوبی خواهی داشت

فال ابجد امروز را شما عزیزان براساس ماه تولدتان می توانیدمطالعه کنید.

فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

فال ابجد فروردین

 

فروردین

ابجد فال شما : آ آ ب

تعبیر : اگر بیمار هستی به زودی سلامت خود را باز می یابی و از سلامت و تندرستی برخوردار می‌شوی. به زودی زندگی خوبی با خانواده ات خواهی داشت در کار و معامله سود خوبی نصیب تو می‌شود. یکی از کسانی که به او نیکی می‌کنی به تو بدی می‌کند اما از کار خود پشیمان می‌شود ، چون غمخوار توست. اگر قصد سفر داری برو؛ سفر خوبی خواهی داشت. اگر چیزی را از دست داده ای به زودی به دست خواهی آورد. اگر مسافری داری به زودی باز می گردد. اگر کسی از نزدیکانت در زندان باشد به زودی آزاد می‌شود. اگر خواسته ای داری به زودی برآورده می‌شود. از کارهای بد حذر کن و در انجام کارهای خیر پیش قدم باش. به خاطر انجام یک کار خوب و خیر بر سر زبان ها می‌افتی. از جایی که انتظار نداری پول یا چیزی به شما می‌رسد پس خداوند را شکرگزار باش.

 

فال ابجد اردیبهشت

اردیبهشت

ابجد فال شما : ب ج د

تعبیر : طالعت نیک است و نیتت بر آورده می‌شود. رازت را به کسی نگو . باید مراقب بدخواهان باشی. در کارت گشایش دیده می‌شود. به خداوند رحمان امیدوار باش و با توکل به او به کار و زندگی ات ادامه بده. اطمینان داشته باش که روزهای بهتری در پیش خواهی داشت .

 

فال ابجد خرداد

خرداد

ابجد فال شما : ج ب آ

تعبیر : طالعت نیکوست. با توکل به خداوند به خواسته ات می‌رسی. تغییراتی در پیش داری. به خداوند توکل کن تا زودتر به مقصود برسی. به همه اعتماد نکن. چیزی یا خبری به تو می‌رسد که ممکن است خیلی با ارزش نباشد ولی تو را خوشحال می‌کند، آینده روشنی داری ، برای رسیدن به آن راه زیادی نمانده اما باید مراقب اعمال و رفتارت باشی.

فال ابجد تیر

تیر

ابجد فال شما : د آ ب

تعبیر : در این نیتی که کرده ای هیچ خیری نیست. از آن چشم پوشی کن. اگر رنج و آسیبی به تو رسیده است به خاطر چشم زخم است. باید صبر کنی تا گره  کارت باز شود. با کسی در این مورد صحبت نکن و از خصومت بپرهیز. به زودی تغییر محسوسی در زندگی ات پدید می‌آید. به خداوند توکل کن و منتظر بمان .

 

فال ابجد مرداد

مرداد

ابجد فال شما : آ د د

تعبیر : طالعت خوب است اما اگر راحت طلب هستی از این نیت که کرده ای منصرف شو چون پشیمان خواهی شد. آدمی شتاب زده و عجول هستی. زنی کوتاه قد و سفید چهره درصدد حیله و نیرنگ زدن به تو است؛ مراقب باش به دام او گرفتار نشوی . اگر قصد سفر داری تا 15 روز آن را به تاخیر بینداز تا از سستی و غمی که تو را به خود مشغول کرده است بیرون بیایی. مدتی است با خودت در گیر هستی. زندگی شیرین و باارزش است ، خودت را دریاب و به خداوند توکل کن . همه چیز در دست اوست و هرچه او صلاح بداند همان می‌شود.

 

فال ابجد شهریور

شهریور

ابجد فال شما : د آ د

تعبیر : قصد و نیتت خوب است. در رحمت به سویت باز می‌شود. از چشم زخم مردم ترسی به خود راه نده ، از آن در امان خواهی بود. در هر کاری با اهلش مشورت کن. در همه حال رضای خدا و خلق خدا را در نظر داشته باش . بخت با تو یار است.

فال ابجد مهر

مهر

ابجد فال شما : آ ج آ

تعبیر : به آنچه که نیت کرده ای می‌رسی ولی باید صبر کنی نه اینکه تعجیل کنی. اگر تعجیل کنی از کارت پشیمان می‌شوی. از قصدی که داری دور شو . با کسی نزاع نکن . راز دل خود را به کسی نگو . از شخصی گندمگون که قدی متوسط دارد و روی او یک نشان است دوری کن . از اعمال بد دست بردار و مال حرام نخور . به خداوند توکل کن تا از غم و رنج در امان باشی.

فال ابجد آبان

آبان

ابجد فال شما : ب آ ب

تعبیر :  نیتت بر آورده می‌شود و به آرامش و سلامت و سعادت می‌رسی. اگر بیمار هستی بهبود پیدا می‌کنی . اگر قصد معامله و خرید و فروش داری از آن سود خواهی برد. اگر قصد سفر تجاری داری سودبخش خواهد بود؛ خلاصه اینکه هر قصد و نیتی که داری به آن عمل کن چون طالعت سعد است و همه چیز بر وفق مراد تو خواهد بود.

فال ابجد آذر

آذر

ابجد فال شما : آ آ ج

تعبیر : از خصومت دست بردار. اگر قصد انجام کاری ناثواب داری یا فکری بد در سر داری از آن دست بردار. از کسی که چشمانی کبود و رنگی سرخ دارد دوری کن . کسی از تو رنجور شده باید از او دلجویی کنی . اگر خواسته و آرزویی داری تا 10 روز آینده به آن می رسی. صدمه‌ای  متوجه توست. صدقه بده انشاءالله رفع خواهد شد. از فکر بد ، پول و در آمد حرام دوری کن . در همه کارها به خدا توکل کن.

 

فال ابجد دی

دی

ابجد فال شما : د د ج

تعبیر : قصد و نیتت خوب است. به زودی کارهایت سر و سامان می گیرد. تا 40 روز دیگر چنان گشایشی در کارت پیدا می شود که انتظارش را نداری . تغییرات مثبتی در زندگی ات در پیش داری. خیلی زود از غم و رنج رها می شوی و به نشاط و شادمانی دست پیدا می کنی البته اراده تو هم در این امر دخیل است.

فال ابجد بهمن

بهمن

ابجد فال شما : ب ج ب

تعبیر : این نیتی که کرده ای خوب است؛ در کارت گشایش دیده می‌شود. به زودی خبری به تو می‌رسد که تو را شادمان می‌کند. اگر قصد پیوند و خویشی داری انجام بده بسیار خوب است. اگر کسی نصیحت به تو کرد آن را بپذیر. صلاح تو در آن است. امسال سال خوبی برای تو است. به خداوند توکل کن تا گشایش بیشتری در کارت پیدا شود.

فال ابجد اسفند

اسفند

ابجد فال شما : د آ آ

تعبیر : آینده خوبی در پیش داری. اگر همتت را به کار بگیری با موفقیت فاصله ای نداری. افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا خداوند تو را در کارهایت یاری دهد. به زودی گشایشی در کارها پیدا می‌شود. از چیزی نگرانی در دل داری؛ نگران نباش. اگر چیزی را از دست داده ای به صلاح تو بوده و خیری در آن است.

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • فهیمه ارسالی در

      دست از سرم بردارید😖😥😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😩😖😫

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه