ارسال به دیگران پرینت

کیکاوس سعیدی:

انتخابات کمیته بزودی برگزار می‌شود| در امور فوتبال دخالت نمی‌کنیم

دبیر کل کمیته ملی المپیک با تاکید در اینکه لیش از تعویق انتخابات کمیته به خاطر بازی های آسیایی بود، گفت: به زودی انتخابات را برگزار می کنیم.

انتخابات کمیته بزودی برگزار می‌شود| در امور فوتبال دخالت نمی‌کنیم

کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک در حاشیه مراسم اختتامیه لیگ برتر تنیس روی میز مردان که شامگاه دوشنبه برگزار شد، گفت: مراتب تقدیر کمیته المپیک را از تلاش‌های وافر فدراسیون تنیس روی میز به ویژه رئیس این فدراسیون دارم. این رشته پر مخاطب است و در سطوح مختلف توانسته ترویج پیدا کند.

وی به حضور متوالی نمایندگان تنیس روی میز در ادوار مختلف بازی های المپیک اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این رشته قهرمانان خوبی تربیت کرده است، نماینده تنیس روی میز در المپیک توکیو هم حضور داشت، قطعاً تنیس روی میز با برنامه ریزی و جهت دهی اصولی و بهتر می‌تواند نقش موثری در کاروان ایران داشته باشد.

سعیدی با تاکید بر حمایت حداکثری ملی المپیک از رشته‌های المپیکی یادآور شد: در نهایت امیدوارم بتوانیم این رشته درخشش خوبی داشته باشد.

دبیر کل کمیته ملی المپیک در پاسخ به پرسش که در رابطه با سیاست این کمیته برای انتخابات پیش رو مطرح شد و اینکه با توجه به لغو بازی های آسیایی چقدر احتمال تغییر زمان آن وجود دارد، خاطرنشان کرد: براساس اساسنامه کمیته ملی المپیک، تعیین زمان انتخابات بر عهده هیات اجرایی است اما با توجه به اهمیت موضوع، سال قبل این موضوع را در مجمع عمومی به شور گذاشتیم و تصمیم گرفته شد که انتخابات بعد از بازی‌های آسیایی باشد.

وی با اشاره به لغو بازی های آسیایی ادامه داد: نمی دانیم زمان بعدی چه وقت خواهد بود. به هر حال باید تا زمان مشخص شدن قطعی زمان بازی‌ها آمادگی خود را حفظ کنیم. فردا هم یک جلسه فوق‌العاده در هیات اجرائی داریم تا درباره بازی‌های کشورهای اسلامی و شرایط اردوها و زمان انتخابات کمیته ملی المپیک تصمیم بگیریم.

سعیدی با تاکید بر اینکه تاریخ انتخابات به زودی تاریخ مشخص و انتخابات برگزار می‌شود، یادآور شد: در واقع قصدی بر تعویق نیست. اگر در مجمع عمومی هم تصمیم بر برگزاری انتخابات بعد از بازی‌های آسیایی گرفته شد، بر اساس صلاح ورزش کشور بود. البته بازی‌های کشورهای اسلامی را هم داریم. بیست فدراسیون درگیر این بازی‌ها هستند و باید مجموعه قوت‌ها و فرصت ها و تهدیدها را بررسی کنیم و هر چه صلاح باشه انجام می‌دهیم.

وی درباره شرایط تیم فوتبال امید گفت: ما به تیم امید یک مرحله کمک کردیم و یک مرحله دیگه در دستور کار است. البته ما در امور فنی دخالت نمی‌کنیم و اصل بر حمایت است.

سعیدی درباره اختلاف در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: ما در بر مسائل داخلی فدراسیون دخالت نمی‌کنیم.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه