ارسال به دیگران پرینت

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان:

کشور نیاز به کار جهادی دارد| حضور جوانان ضروری است

اهواز- فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: کشور نیاز به کار جهادی دارد و نیازمند همت و حضور نیروهای جوان است.

کشور نیاز به کار جهادی دارد| حضور جوانان ضروری است

سردار حسن شاهوارپور شامگاه شنبه در رزمایش جهادگران فاطمی سازمان بسیج سازندگی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان اظهار کرد: این همایش مقدمه رزمایش بزرگ در سراسر این استان و کشور است؛ البته با همت بسیجیان و نیروهای جهادی عزم محکمی برای خدمت رسانی و تلاش برای رفع محرومیت در سطح خوزستان خواهیم داشت.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان افزود: اکنون میثاق مجددی با آرمان‌های امام راحل، شهدای والامقام و اجرای فرامین مقام معظم رهبری در راستای خدمتگزاری به مردم داشتیم.

وی بیان کرد: چند سالی است که بسیجیان در قالب گروه‌های جهادی در مناطق محروم، روستاها و مناطق حاشیه شهرها در حال خدمت‌رسانی هستند و این امر را به عنوان افتخار، کار جهادی و عبادت برای خود تلقی می‌کنند؛ این اقدامات تأثیرات بسزایی را در حل مشکلات و رفع محرومیت‌ها داشته است.

وی افزود: جهادگران بخشی از این اقدامات را در حوزه عمرانی - فرهنگی و دیگر بخش‌های مختلف انجام می‌دهند؛ البته امید است که نوجوانان از طریق در این زمینه حاضر شوند تا با فرهنگ جهادی آشنا شوند و بتوان این حرکت بزرگ را توسعه و حتی به کشورهای دیگر تعمیم داد.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: امید می‌رود که نوجوانان کشور از این جوانان جهادگر و گروه‌های جهادی برای ساختن کشور الگوبرداری کنند چون کشور نیاز به کار جهادی دارد و نیازمند همت و حضور نیروهای جوان است.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه