ارسال به دیگران پرینت

بانک طنز در رادیو راه اندازی شد

"شهر فرنگ" در فصل جدید با گسترش تعامل با مخاطبان از طریق سامانه هدهد لطیفه ها و خاطرات ارسالی مخاطبان را با نام خودشان و اجرای بازیگران طنز پخش می کند.

 بانک طنز در رادیو راه اندازی شد

مدیر شبکه رادیو صبا ضمن تشریح برنامه های پاییزی این شبکه از رونمایی قالب جدید سایت رادیو صبا و راه اندازی بانک طنز خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، حمیدرضا افتخاری، مدیر شبکه رادیویی صبا همزمان با پایان ماه صفر و حلول ماه ربیع الاول، ویژه برنامه های این شبکه در فصل پاییز را اعلام کرد و از تغییرات و به روز شدن تعدادی از برنامه ها خبر داد.

افتخاری در توضیح برنامه های جدید این شبکه در فصل پاییز گفت: همزمان با پایان ماه صفر و حلول ماه ربیع الاول و همچنین آغاز فصل پاییز، تغییراتی در جدول پخش برنامه های شبکه صورت می گیرد که مهمترین آن اضافه شدن برنامه های جدید است. با توجه به بررسی نتایج ارزیابی برنامه های روی آنتن در فصل تابستان، تعدادی از این برنامه ها با توجه به‌ نمره ارزیابی یا تناسب آنها با فصل از جدول پخش شبکه حذف و برنامه های جدید جایگزین آنها می شوند که این تغییرات در دو بازده زمانی صورت خواهد گرفت. بخش اول تغییرات برنامه های رادیو صبا از ۱۷ مهر ماه به مناسبت آغاز ماه ربیع الاول و بخش دوم نیز از ۲۴ مهر همزمان با آغاز امامت ولی عصر(عج) صورت می گیرد.

پنج برنامه جدید به رادیو صبا آمدند

 

افتخاری در معرفی عناوین برنامه های جدید رادیو صبا در فصل پاییز بیان کرد: "بیدار شو"، "دفتر پاییز"، "لیموترش"، "هدهد صبا" و "هم پای صبا" از جمله برنامه های جدیدمان است. "بیدار شو" برنامه صبحگاهی شخصیت محوری است که در اولین ساعت روز و ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح با اجرای محسن شاه مرادی پخش می شود. "بیدارشو" از برنامه های پرنشاط صبحگاهی است که مثل همیشه این سوال را در ذهن مخاطبان ایجاد می کندکه گویندگان رادیو اول صبح این همه انرژی را از کجا می آورند؟

او ادامه داد: برنامه "دفتر پاییز " نیز با اجرای امیرحسین مدرس و تهیه کنندگی مژگان فرزین از آنتن رادیو صبا پخش خواهد شد که در آن با یک مجله ادبی روبه رو هستم که در هر قسمت، تورقی بر عاشقانه های ادبی کهن و مدرن ادبیات فارسی می زند. از دیگر برنامه های جدید شبکه می توان به "لیموترش" اشاره کرد که جایگزین برنامه "یخ در بهشت" می شود. این برنامه با همان تیم اجرای قبلی با حضور مهدی فرج اللهی به عنوان کارشناس مجری و تهیه کنندگی مهدی استاد احمد با مخاطبان همراه می شود. "لیموترش" در این فصل با یک نگاه تعاملی با مخاطبان  راهی آنتن می شود که درواقع با راه اندازی سامانه هدهد در سایت شبکه، "لیموترش " با دریافت متون طنز از طرف مخاطبان و بازخوانی و ویرایش این متون و اضافه کردن  آیتم های طنز محور در کنار آن مثل آیتم های معرفی مشاهیر، طنزستان، تازه های طنز و...» تهیه و پخش می شود.

مدیر رادیو صبا نیز اعلام کرد: برنامه "هدهد" از ۲۴ مهر در جدول پخش برنامه های شبکه قرار می گیرد که از برنامه های تعاملی شبکه است و بر اساس تعامل مخاطبان با سایت شبکه، طراحی و تولید شده است. "هد هد" با پخش قسمت هایی از برنامه های سایت شبکه به معرفی  تولیدات اختصاصی برای سایت شبکه می پردازد. همچنین برنامه "همپای صبا" در فصل جدیدش با ایده ها و طرح های نو  با هدف جذابیت بیشتر به روز شده است که با دو تیم اجرایی به تهیه کنندگی رضا عزتی و آزاده شاهرخ مهر با  اجرای محمد قریب پناه و مهسا ایرانیان راهی آنتن صبا می شود.

شرایط ویژه شرکت کنندگان مسابقه "بیست شو"

افتخاری در ادامه از تغییرات دیگر برنامه های روی آنتن رادیو صبا خبر داد و گفت: با توجه به بازتابی که از سوی مخاطبان داشتیم، تعدادی از برنامه ها با تغییراتی روانه آنتن می شود که از جمله این برنامه ها می توان به  مسابقه "بیست شو"  اشاره کرد. در واقع این مسابقه درفصل جدید، شرایط ویژه ای برای شرکت کنندگان مسابقه تعریف کرده است و به این صورت است که شرکت کننده ها باید برای شرکت در مسابقه از یک خانواده و دو نسل مثل پدر و پسر، خواهر زاده و دایی، عمه و برادر زاده و ... باشند.

وی افزود: همچنین برنامه "شهر فرنگ" با توجه به ارزیابی های صورت گرفته نیاز به تغییراتی دارد که می توان به تعامل بیشتر این برنامه با مخاطبان و بیشتر شدن حجم نمایش های طنز در این برنامه اشاره کرد. "شهر فرنگ" در فصل جدید با گسترش تعامل با مخاطبان از طریق سامانه هدهد لطیفه ها و خاطرات ارسالی مخاطبان را با نام خودشان و اجرای بازیگران طنز پخش می کند.  "شهر فرنگ" به تهیه کنندگی سجاد کلبادی نژاد و کارگردانی ساجد قدوسیان روزهای شنبه تا چهارشنبه به مدت یک ساعت و روز های پنج شنبه و جمعه به مدت ۲ ساعت به روی آنتن می رود.

"باشگاه زندگی" به "شین جیم" تغییر کرد

مدیر رادیو صبا گفت: برنامه "باشگاه زندگی" هم از این پس با نام "شین جیم" به پخشش ادامه می دهد. "شین جیم " را می توان از برنامه های جدید شبکه دانست که شاهین جمشیدی به عنوان مجری  پنج شنبه شب ها ساعت ۲۱ میزبان چهره های طنز کشورمان است. این برنامه به گفت و گوی صمیمی با چهره های طنز می پردازد. "شین جیم" به تهیه کنندگی نازنین حاجی سیف الله  راهی آنتن رادیو صبا می شود. همچنین "رادیو شصت" نیز از دیگر  برنامه های های تغییر کرده شبکه است که درواقع تاکنون بر مبنای  پخش موسیقی و ترانه های نوستالژی  دهه ۶۰ و ۷۰ پخش می شد، پس از شش ماه پخش مستمر،  در قالب و نام جدید " قاصدک" با مخاطبان رادیو صبا همراه می شود، "قاصدک" یک برنامه ترکیبی با شعر و ترانه و موسیقی است که هر روز مخاطب را به  فضایی شاعرانه و خیال انگیز پاییزی  می برد. این برنامه به تهیه کنندگی انسیه شمس اللهی تهیه شده است.

***یک برنامه صبحگاهی و عصرگاهی جدید برای هفته وحدت

این مدیر رادیویی سپس به ویژه برنامه های هفته وحدت اشاره کرد و گفت: رادیو صبا در هفته وحدت که  هفته دوستی و برادری است، ویژه برنامه هایی تدارک دیده که از  مهترین آنها می توان به برنامه های زنده صبحگاهی و عصر گاهی اشاره کرد که در این ایام به صورت کار مشترکی از مرکز صدای  کیش و کرمانشاه راهی آنتن رادیو صبا خواهد شد. برنامه صبحگاهی " صبح وحدت" با اجرای مهبد قناعت پیشه و احمدرضا موسوی و به تهیه کنندگی رضا عزتی در فضایی شاد  با همکاری مرکز صدای کیش روی آنتن می رود. همچنین ویژه برنامه عصر گاهی "عصر همدلی" به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر و اجرای لاله جلال آبادی در کنار هم وطنان کرد زبان با همکاری صدای کرمانشاه و شهر پاوره پخش خواهد شد.

راه اندازی بانک طنز

افتخاری همچنین درباره قالب جدید سایت شبکه رادیو صبا که ۲۴ مهر، همزمان با سالروز به امامت رسیدن ولی عصر(عج) رونمایی می شود، توضیح داد: سایت شبکه در طراحی و قالب جدید با ارایه محصولات صوتی و تصویری جدید و بخش هایی ویژه به تعامل با مخاطبان می پردازد که از مهمترین آنها می توان به "بانک طنز " اشاره کرد. در این برنامه مخاطبان می‌توانند به مجموعه ای از متون طنز، طنز آهنگ و پادکست ها دسترسی داشته باشند که البته قابل ذکر است که این دسترسی در دو سطح عمومی و اختصاصی تعریف شده که کاربران سایت با توجه به فعالیت در سایت امتیاز می‌گیرند و سطح دسترسی متناسب با امتیاز کاربر تعریف شده است. همچنین از دیگر بخش‌های سایت می توان به سامانه هدهد جهت ارسال آثار طنز مخاطبان در قالب متون، طنز آهنگ و پادکست نیز اشاره کرد.

مدیر رادیو صبا در پایان ضمن آرزوی پاییزی دل انگیز برای مخاطبان این شبکه گفت: "مشاهیر"، "طنزستان"، "کتابخانه طنز" و "تازه های موسیقی" نیز از دیگر بخش های جدید سایت است که فکر می کنم بخش تازه های موسیقی با انتشار تازه ترین های حوزه موسیقی و ترانه و البته با مجوز خواننده جذابیت خوبی برای کاربران داشته باشد. سایر بخش های جدید سایت هم متعاقبا بعد از رونمایی سایت شبکه در قالب جدید معرفی می شود. 

 به گزارش ایسنا، شنوندگان رادیو صبا می توانند روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز با این شبکه رادیویی همراه باشند.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه