ارسال به دیگران پرینت

در دیدار صفری و «رحمت گوبل» مطرح شد؛

آمادگی ایران برای استفاده از ارزهای ملی در مبادلات با اندونزی

ایران برای استفاده از ارزهای ملی در مبادلات تجاری با اندونزی اعلام آمادگی کرد.

آمادگی ایران برای استفاده از ارزهای ملی در مبادلات با اندونزی

 «رحمت گوبل» نایب رئیس مجلس نمایندگان مردم اندونزی امروز با صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.

«رحمت گوبل» نایب رئیس مجلس نمایندگان مردم اندونزی در امور صنعت و توسعه در دیدار با معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه، هدف از سفرش به تهران را پیگیری توافقات و تفاهمات میان مقامات‌ دو کشور بیان کرده و بر ارتقای روابط میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اندونزی به عنوان دو کشور مهم در دو نقطه استراتژیک تأکید کرد.

نایب رئیس مجلس نمایندگان مردم اندونزی همچنین با اشاره به توانمندی‌های علمی و فناوری و منابع ایران، آمادگی پارلمان اندونزی را برای توسعه همکاری با ایران بخصوص در زمینه‌های اقتصادی و تجاری اعلام کرد.

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه نیز ضمن اشاره به روابط دوستانه دو کشور ایران و اندونزی به بیان ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در حوزه نانو فناوری، بایوتکنولوژی، ترانزیت، شبکه ریلی و منابع معدنی و انرژی پرداخته و خواهان تمرکز بر ارتقای روابط در حوزه‌های مورد اشاره شد.

صفری در ادامه با تأکید بر امکان افزایش حجم روابط تجاری میان دو کشور و معرفی بندر چابهار به عنوان یک نقطه ترانزیتی مهم و امن برای کالاهای صادراتی اندونزی و امکان صدور آن به کشورهای منطقه از جمله آسیای میانه و قفقاز، آمادگی کشورمان برای استفاده از ارزهای ملی در مبادلات تجاری و به کارگیری مکانیزم تهاتر را برای گسترش هرچه بیشتر روابط تجاری میان دو کشور اعلام کرد.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      روز به روز افزایش قیمت وبدبختی مردم بیشتر به وجود میاره دولت جدید اقای رییسی چرا نمی زارن احمدی نژاد بیات به میدان تا شاید کمکی به مردم کنه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه