ارسال به دیگران پرینت

قاچاق:

روزانه فقط ۲ کیسه آرد، قاچاق می‌شود؟| پلیس: از ابتدای امسال کمتر از ۵ تن آرد قاچاق کشف شده

بر اساس اعلام پلیس، از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا به امروز ۴ تن و ۹۱۱ کیلوگرم آرد قاچاق از مرزهای آبی و خشکی کشف شده است. به گزارش «انتخاب»، با توجه به گذشت ۴۷ روز از سال ۱۴۰۱، آمار مذکور بدین معناست که روزانه حدود ۱۰۶ کیلو آرد قاچاق کشف شده است. به عبارت دیگر میزان آرد قاچاق کشف شده در روز، کمی بیشتر از دو کیسه ۵۰ کیلویی است.

روزانه فقط ۲ کیسه آرد، قاچاق می‌شود؟| پلیس: از ابتدای امسال کمتر از ۵ تن آرد قاچاق کشف شده

بر اساس اعلام پلیس، از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا به امروز ۴ تن و ۹۱۱ کیلوگرم آرد قاچاق از مرزهای آبی و خشکی کشف شده است. 

با توجه به گذشت ۴۷ روز از سال ۱۴۰۱، آمار مذکور بدین معناست که روزانه حدود ۱۰۶ کیلو آرد قاچاق کشف شده است. به عبارت دیگر میزان آرد قاچاق کشف شده در روز، کمی بیشتر از دو کیسه ۵۰ کیلویی است.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلی، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: به منظور برخورد با مخلان امنیت اقتصادی و قاچاقچیان کالای اساسی در مرزهای کشور، مرزبانان هوشیار و سلحشور فرماندهی مرزبانی انتظامی از ابتدای سال جاری تاکنون موفق به کشف مقادیر قابل توجهی کالای اساسی قبل از خروج این کالاها از مرزها شدند.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی مرزبانان در مرزهای آبی و خشکی و گذرگاه‌های مرزی از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا به امروز ۴ تن و ۹۱۱ کیلوگرم آرد، ۳۰ تن و ۹۵۰ کیلوگرم شکر و ۶۲ تن و ۸۵۵ لیتر روغن کشف شده است.

سردار گودرزی با بیان اینکه در این رابطه چندین دستگاه خودرو توقیف و قاچاقچیان مربوطه دستگیر شند، اظهار کرد: مرزبانان در راستای منویات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز «مدظله العالی» و تحقق شعار سال با تمام توان ضمن حمایت و پشتیبانی از دست اندرکاران فعالیت‌های تولیدی با افرادی که موانع اقتصادی به وجود می‌آورند با جدیت و قاطعانه و برابر قانون برخورد می‌کنند.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه