ارسال به دیگران پرینت

زلنسکی:

این جنگ پایانی ندارد

رئیس جمهور اوکراین اعلام کرد: این جنگ پایانی ندارد و ما برای دست‌یابی به راه‌حل‌های دیپلماتیک از طریق مذاکرات تلاش کردیم. وی تصریح کرد: ما هیچ نشانه‌ای از جانب روسیه نمی‌بینیم که دال بر تمایل آن‌ها برای پایان دادن به جنگ باشد.

این جنگ پایانی ندارد

 رئیس جمهور اوکراین اعلام کرد: این جنگ پایانی ندارد و ما برای دست‌یابی به راه‌حل‌های دیپلماتیک از طریق مذاکرات تلاش کردیم.

به گزارش  النشره، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین تصریح کرد: ما هیچ نشانه‌ای از جانب روسیه نمی‌بینیم که دال بر تمایل آنها برای پایان دادن به جنگ باشد.

وی افزود: این جنگ پایانی ندارد و ما برای دست‌یابی به راه‌حل‌های دیپلماتیک از طریق مذاکرات تلاش کردیم.

زلنسکی عنوان داشت که روسیه بر این باور است که از طریق تهدید هسته‌ای، می‌تواند از مجازات به دلیل جنایت‌های جنگی‌اش رهایی یابد.

وی به این امر اشاره کرد که بازار جهانی به دلیل جنگ روسیه دچار کمبودهای غذایی شده است.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      ای بابا خواهش میکنم شما بس کن پاچ خواره اروپایی‌ها جنگ را تو تمام کن هی دست آویز این اروپایی‌ها میشه تمام دنیا را تو یکی بهم ریختی ببین روسیه که هیچ موردی براش پیش نمیاد تو هستی ب همه دنیا ضرر میزنی برد کنار دیگه آدم دلقک ومضخکه دست این کشورهای اشغال برو کنار دیگه تو کرونا را ریختی با همدستی آمریکا وکشورهای دیگه بعداش میگی چین کرونا را آورده دم آقای پوتین گرم که اینقدر تورا سر میدونه تا خیلی چیزها معلوم بشه که چه کثافت کاریهای انجام دادید حالا هی بگن کشور روسیه را تحریم میکنیم برید بابا حالتون خوشه تمام مردم دنیا را بخاطر خوداخوهی خودتان داغون کردید آدمهای که فقط خودتان را می‌بیند بچرخید تا روسیه هم باشما بچرخه بلههههه آقای ریسی جمهور اکران

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه