ارسال به دیگران پرینت

مراجعه بیش از ۳۱۰۰ خوزستانی به مراکز درمانی در روزهای خاکی اخیر

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مراجعه ۳ هزار و ۱۳۱ بیمار دارای علائم تنفسی به مراکز درمانی خوزستان در پی وقوع گرد و غبار در روز‌های اخیر خبر داد. حی‌بر بیان کرد: همچنین از ساعت ۸ صبح روز گذشته تا ساعت ۸ صبح امروز (۱۶ اردیبهشت‌ماه) نیز ۶۰۷ بیمار دارای علائم تنفسی به مراکز درمانی خوزستان مراجعه کردند و تحت مراقبت قرار گرفتند.

مراجعه بیش از ۳۱۰۰ خوزستانی به مراکز درمانی در روزهای خاکی اخیر

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مراجعه ۳ هزار و ۱۳۱ بیمار دارای علائم تنفسی به مراکز درمانی خوزستان در پی وقوع گرد و غبار در روزهای اخیر خبر داد.

دکتر حبیب حی‌بر  با اشاره به مراجعه ۳ هزار و ۱۳۱ بیمار دارای علائم تنفسی به مراکز درمانی خوزستان در پی وقوع گرد و غبار در روزهای اخیر اظهار کرد: در پی وقوع پدیده ریزگردها از ۱۲ تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه، ۲ هزار و ۵۲۴ نفر با علائم تنفسی به مراکز درمانی خوزستان مراجعه کردند.

وی افزود: ۲ هزار و ۳۵۳ نفر از این افراد به صورت سرپایی درمان و ۱۷۱ نفر در بیمارستان‌ها بستری شدند.

حی‌بر بیان کرد: همچنین از ساعت ۸ صبح روز گذشته تا ساعت ۸ صبح امروز ( ۱۶ اردیبهشت‌ماه) نیز ۶۰۷ بیمار دارای علائم تنفسی به مراکز درمانی خوزستان مراجعه کردند و تحت مراقبت قرار گرفتند.

وی افزود: ۵۷۶ بیمار از این تعداد به صورت سرپایی درمان و ۲۸ نفر در بخش‌های عادی بیمارستان‌ها بستری شده‌اند. سه نفر نیز در بخش‌های ویژه بستری شده‌اند.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه