ارسال به دیگران پرینت

۲ هزارو ۶۴۵ بیمار کرونایی در بیمارستان های خوزستان بستری هستند

رییس دانشگاه علوم پزشکی جنوی شاپور اهواز گفت: مجموع بیماران کرونایی بستری در خوزستان به رقم۲ هزار و ۶۴۵ بیمار رسیده که یک رکورد در استان به شمار می رود.

۲ هزارو ۶۴۵ بیمار کرونایی در بیمارستان های خوزستان بستری هستند

دکتر فرهاد ابول نژادیان چهارشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۲۱ بیمار در بیمارستان های استان بستری شدند همچنین هشت هزار و ۹۹۰ نفر به بیمارستان های استان مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه بالاترین آمار روزانه مراجعه به مراکز درمانی استان ۹ هزار نفر بوده است افزود: روند بیماری در استان همچنان صعودی بوده و کادر درمان استان بیش از توان خود در حال خدمات دهی به مردم هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خصوص وضعیت بیمارستان شوش نیز گفت: در بازدیداز  بیمارستان شوش مخزن۱۰ تنی اکسیژن برای این بیمارستان تامین شد همچنین یک دستگاه اکسیژن ساز دیگر حداکثر تا ۲ روز آینده به بیمارستان شوش منتقل می شود.

وی ادامه داد: دیگر مشکل بیمارستان شوش، کمبود تخت بستری بود که با هماهنگی انجام شده تعدادی تخت از اهواز به شوش در حال انتقال است. امیدواریم در ۲ روز آینده یک بخش جدید دیگر در بیمارستان شوش راه انداری شود.

ابول نژادیان با اشاره به اینکه بیمارستان های خصوصی از دیروز کار پذیرش بیماران کرونایی را شروع کردند گفت: اکنون همه بیمارستان‌های استان عملا درگیر کرونا هستند و با حداکثر توان به مردم خدمات ارائه می دهند.

اکنون ۲۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان نارنجی و پنج شهرستان در وضعیت زرد کرونایی هستند.

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه