ارسال به دیگران پرینت

تست شخصیت شناسی | تست روان شناسی |

تست شخصیت شناسی | هدفتان را پیدا کنید تا مثل گرگ جنگجو نباشید!

تست شخصیت امروز می تواند به پیدا کردن هدف شما کمک بکند. تست های شخصیت شناسی متفاوتی هر روزه در سطح اینترنت پخش می شود که هم جنبه سرگرمی دارند هم واقعی. این به شما بستگی دارد که چقدر به اینگونه تست ها باور دارید!

تست شخصیت شناسی |  هدفتان را پیدا کنید تا مثل گرگ جنگجو نباشید!

با چه هدف و ماموریتی به این دنیا آمدید؟ کائنات از شما چه می خواهد؟ آیا شما هدف خاصی برای خودتان دارید؟

این سوالات بسیار عمیق و مهم هستند و جواب دادن به آنها کار آسانی نیست. اما گاهی اوقات یک کمک کوچک مانند حل یک تست روانشناسی می تواند به شما کمک کند تا مسیری که باید طی کنید یا هدف خاص خودتان را پیدا کنید.

به تصویر بالا نگاه کنید چه چیزی نظر شما را جلب کرده است؟ پاسخ مربوط به شکل مورد نظرتان را پیدا کنید و در این تست شخصیت شرکت کنید.

گرگ

اگر گرگ اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب کرد، به این دلیل است که به این دنیا آمده اید تا یک جنگجو شوید. جنگ های زیادی برای پیروزی وجود دارد، جهان به هوشیاری، احتیاط و انرژی نیاز دارد!

البته در دلتان از بی عدالتی دلخور هستید و این موضوع آزارتان می دهد که ببینید چند نفر رنج می کشند، در حالی که دیگران در حال خوشگذرانی هستند. همه این احساسات بیهوده و الکی نیستند: شما باید برای جهانی بهتر بجنگید، زیرا این هدف واقعی شماست. روی چیزی که به شما انگیزه می دهد کار کنید.

ماه

اگر برای اولین بار ماه را دیده اید، ماموریت شما در زندگی مربوط به شفا است. شما فردی بسیار دلسوز هستید و همیشه نیاز به مراقبت و محافظت از افرادی که رنج می برند را احساس می کنید. این دقیقاً هدف شماست. ممکن است از شما خواسته شود که پزشک، پرستار یا درمانگر شوید. یا شاید فقط نقش شما در زندگی : دادن توصیه های عاقلانه در زمان مناسب، التیام زخم های روحی، کمک به مردم برای یافتن راه خودشان باشد.

شاخه های درخت

اگر اولین چیزی که دیدید جنگل بود، به این دلیل است که هدف شما در زندگی با خرد مرتبط است. شما فردی کنجکاو هستید که عاشق یادگیری چیزهای جدید هستید و از مشکلات نمی ترسید و برعکس، آنها را به عنوان چالش درک می کنید. شما خوب می دانید که دنیا پر از رمز و راز است. در زندگی شما افراد زیادی را آموزش می دهید که به لطف شما شروع به نگاه جدید به بسیاری از مسائل می کنند.

سیلوئت زن

اگر برای اولین بار سیلوئت یک زن را دیده اید، هدف اصلی شما در زندگی خلق کردن است. شما به دنیا همان طور که به دیگران نگاه می کنید نگاه نمی کنید. در هر کاری که انجام می دهید، در هر مشکلی که با آن مواجه می شوید، راه حل های خلاقانه، جدید و بدیع را می بینید. اما شما زیبایی را نیز دوست دارید و می دانید که می توانید دنیای بهتری را فقط بر اساس احساسات خود بسازید

 

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه