ارسال به دیگران پرینت

تست شخصیت شناسی

تست شخصیت شناسی | چگونه پولدار میشوید؟

با انتخاب یک قورباغه ببینید که چگونه ثروتمند می شوید .

تست شخصیت شناسی | چگونه پولدار میشوید؟

با انتخاب یک قورباغه ببینید که چگونه ثروتمند می شوید .

کدام یک از ما برای ثروتمندتر شدن تلاش نمی کند ؟ البته خوشبختی در پول نیست اما این را می دانیم که پول در زندگی مهم است . گاهی اوقات ما در یک زمینه تلاش زیادی می کنیم، اما هرگز ثروتمند نمی شویم. این تست به شما نشان می دهد که چگونه ثروتمند شوید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک قورباغه انتخاب کنید.

قورباغه

تست

موفقیت در حرفه ای حاصل می شود که به شهرت، تبلیغات یا زیبایی مربوط می شود. روزنامه نگاری، تبلیغات زیبایی، جواهرات و لباس چیز هایی است که شما را ثروتمند می کند. همچنین ممکن است موفقیت در حرفه بازیگری یا نوازندگی باشد .

2 قورباغه

مسیر شما به سوی ثروت و موفقیت است .تفکر منطقی و نگاه گسترده شما به اجرای هر ایده ای که در ذهنتان دارید کمک می کند تا به چیزی که می خواهید برسید ! موفقیت و ثروتمند شدن شما در هنر وکالت به چشم می خورد .

3 قورباغه

تست

مهمترین ویژگی شما ایمانتان است . مهم نیست به چه اعتقادی دارید مهم آن است که ایمانتان به شما به شما قدرت می دهد تا کاری را که شروع کردید به اتمام برسانید . برای موفقیت، ابتدا باید به خود و قدرت خود ایمان داشته باشید، سپس همه چیز درست می شود! شغل ایده آل برای شما شغلی است که شامل ارتباط و کمک باشد  مثل پزشک، روانشناس، معلم.

4 قورباغه

اگر می خواهید ثروتمند شوید، با عجله به دنبال افراد همفکر باشید. شما نمی توانید به تنهایی ایده های خود را اجرا کنید و موفق شوید. کار تیمی به شما کمک خواهد کرد.

5 قورباغه

تست

مسیر شما به سوی ثروت مربوط به خانه و آسایش است. آشپزی، تعمیرات، ساخت و ساز، خانه و فعالیت های دیگر پول خوبی به همراه خواهد داشت. مهمتر از همه، شما از دادن راحتی و آسایش به مردم و راحت تر کردن زندگی آنها لذت می برید.

6 قورباغه

راه پول و ثروت در تمایل شما به حرکت مداوم است. فعالیت های عادی و یکنواخت برای شما مناسب نیست. سفر و ورزش سرگرمی هایی است که برای شما تبدیل به تجارت سودآور می شود.

 

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه