ارسال به دیگران پرینت

امری در رویای حذف کردن لیورپول از لیگ قهرمانان

سرمربی تیم ویارئال ابراز امیدواری کرد تیمش بتواند کار بزرگی برابر لیورپول در لیگ قهرمانان انجام دهد.

امری در رویای حذف کردن لیورپول از لیگ قهرمانان

سرمربی تیم ویارئال ابراز امیدواری کرد تیمش بتواند کار بزرگی برابر لیورپول در لیگ قهرمانان انجام دهد.

برای ویارئال، رسیدن به فینال در لیگ قهرمانان اروپا یک کار بزرگ خواهد بود. در بازی رفت مقابل لیورپول این تیم با دو گل شکست خورد. اکنون اونای امری، سرمربی تیم اسپانیایی امیدوار است "یک بازی عالی" از تیمش ببیند تا بتواند تهدیدی برای لیورپول باشد.

اونای امری، سرمربی ویارئال درباره دیدار با لیورپول در نیمه نهایی لیگ قهرمانان گفت: ما تا این‌جا پیش رفته‌ایم و اکنون می‌خواهیم به فینال هم برسیم. ما برای رسیدن به این رویا و هدفی که در سر داریم به یک بازی عالی نیاز داریم تا حریف‌مان را غافلگیر کنیم.

این مربی ۵۰ ساله گفت که لیورپول در بازی رفت در انگلیس به طور قابل توجهی بهتر بود. سرمربی ویارئال ادامه داد: جبران شکست دو بر صفر مقابل چنین تیم خوب و با اعتماد به نفسی دشوار است ولی ما در مراحل قبل کارهای دشواری کردیم و تیم‌های بزرگی را حذف کردیم. مقابل لیورپول نمی‌خواهیم فقط بازی کنیم، بلکه می‌خواهیم هر کاری از دست‌مان بر می‌آید انجام دهیم تا بازی را ببریم تا هواداران ما بتوانند خوشحال به خانه برگردند. داستان موفقیت نباید هنوز به پایان برسد. ما در خانه بازی می‌کنیم؛ باید تمرکز کافی را داشته باشیم و راه حل مناسبی برای گل زدن به تیم لیورپول پیدا کنیم.

ویارئال در مرحله قبلی توانست بایرن مونیخ را از لیگ قهرمانان کنار بزند و در مرحله یک هشتم نهایی نیز یوونتوس را از پیش روی برداشته بود.

بازی رفت دو تیم در آنفیلد برگزار شد که با دو گل به سود لیورپول به پایان رسید تا خیال شاگردان کلوپ برای صعود به بازی نهایی تا حدود زیادی راحت شود.  نیمه نخست این بازی گلی به دنبال نداشت اما در نیمه دوم لیورپول که سراپا حمله بود کار تیم اسپانیایی را در دو دقیقه تمام کرد. در دقیقه ۵۳ ارسال هندرسون به مدافع ویارئال برخورد کرد تا گل نخست قرمزپوشان به ثمر رسد. تنها دو دقیقه بعد این بار سادیو مانه با پاس محمد صلاح دروازه زردپوشان را باز کرد تا بازی در نهایت با نتیجه دو بر صفر به پایان برسد.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه