ارسال به دیگران پرینت

جمع تیم‌های مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا کامل شد

تیم‌های فوتبال چلسی انگلیس و بایرن مونیخ آلمان با شکست حریفان خود در لیگ قهرمانان اروپا به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

جمع تیم‌های مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا کامل شد

 دیدارهای برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته پیگیری شد. در یکی از این بازی‌ها تیم چلسی انگلیس میزبان اتلتیکو مادرید اسپانیا بود. این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود چلسی به پایان رسید. نماینده انگلیس در بازی رفت هم با یک گل پیروز شده بود و در مجموع با کسب نتیجه ۳ بر صفر راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

در دیگر بازی همزمان، بایرن مونیخ آلمان با نتیجه ۲ بر یک تیم لاتزیو ایتالیا را از پیش رو برداشت. بازی رفت دو تیم هم با نتیجه ۴ بر یک به سود بایرن تمام شده بود. به این ترتیب بایرن ضمن صعود به مرحله یک چهارم نهایی، یک نماینده از ایتالیا را حذف کرد تا این کشور دیگر تیمی در این رقابت‌ها نداشته باشد.

به این ترتیب، تیم‌های بایرن مونیخ و بورسیا دورتمند از آلمان، چلسی، منچسترسیتی و لیورپول از انگلیس، پاری‌سن‌ژرمن فرانسه، پورتو پرتغال و رئال مادرید اسپانیا در مرحله یک چهارم نهایی حضور خواهند داشت.

تیم پورتو با حضور مهدی طارمی مهاجم ایرانی موفق شده بود در مرحله یک هشتم تیم یوونتوس ایتالیا را حذف کند و حالا این تیم ممکن است با یکی از بزرگان فوتبال جهان در مرحله یک چهارم نهایی دیدار کند.

قرار است قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی فردا جمعه برگزار شود.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه