ارسال به دیگران پرینت

دیوید بکام

چرا دیوید بکام نام دخترش را هارپر سون گذاشت؟

به نقل از دیلی میل، بازیکن سابق منچستر یونایتد و رئال مادرید و همسرش ویکتوریا با نام عجیب هارپر سون (Harper Seven) که برای دخترشان انتخاب کردند به شایعات فراوانی دراین مدت دامن زدند.

چرا دیوید بکام نام دخترش را هارپر سون گذاشت؟
 

شایعات متعدد درباره نام فرزند چهارم خانواده بکام بالاخره آنها را به واکنش واداشت.

 به نقل از دیلی میل، بازیکن سابق منچستر یونایتد و رئال مادرید و همسرش ویکتوریا با نام عجیب هارپر سون (Harper Seven) که برای دخترشان انتخاب کردند به شایعات فراوانی دراین مدت دامن زدند.

با این حال بکام که خبر تولد فرزندش را در سایت فیس بوک اعلام کرده بود، ترجیح داد برای توضیح درباره این نام هم ویدئو جدیدی در این سایت قرارداده و به علاقمندان این موضوع توضیح دهد.

او گفت همسرش به هارپر لی نویسنده کتاب "کشتن مرغ مقلد" علاقه زیادی داشته و در کنار آن هارپر یک از نامهای قدیمی انگلیسی است. بکام بخشی از شایعات درباره علاقه شخص او به عدد هفت (یا همان سون) را تایید کرد و این قضیه را اصلی ترین دلیل برای انتخاب میانی اسم دخترش برشمرد و اضافه کرد این شماره شانس است و در فرهنگهای مختلف شماره سرنوشت سازی به شمار می رود.

بکام در منچستر یونایتد و تیم ملی انگلستان با شماره هفت بازی می کرد. علاقه ویکتوریا به مطالعه در حالی از سوی بکام عنوان شده که به گفته علاقمندانش او هرگز کتابی در زندگی اش نخوانده است!
 
 
 
همچنین بخوانید:
 

دیوید بکهام

تصاویری از مراسم عروسی پسر دیوید بکهام

بروکلین بکهام و نیکولا پلتز دیروز شنبه با یکدیگر پیمان زناشویی بستند

تصاویری از مراسم عروسی پسر دیوید بکهام
 

 

 بروکلین بکهام و نیکولا پلتز دیروز شنبه با یکدیگر پیمان زناشویی بستند.

بروکلین ۲۳ ساله و نیکولای ۲۷ ساله طی مراسمی مجلل در عمارت ۱۰۳ میلیون دلاری خانواده ی نیکولا در پام بیچ ِ فلوریدا با یکدیگر ازدواج کردند.

 

این زوج طی یک مراسم سنتی یهودی به عقد یکدیگر درآمدند. آن ها پیش تر اعلام کرده بودند قصد دارند مراسم ازدواج خود را طبق رسومات دین یهود برگزار کنند چون پدربزرگ بروکلین و پدر نیکولا یهودی هستند.

 

 

عروسی آن ها جشنی چند روزه با حضور مهمانانی است که از روز جمعه به محل مراسم رسیده اند.

 

پدر و مادر بروکلین، دیوید و ویکتوریا بکهام تنها سلبریتی های حاضر در این مراسم نبودند. اوا لونگوریا، گوردون رمزی، سرنا و ونوس ویلیامز در میان مهمانانی بودند که تصاویر آن ها منتشر شده است.

ملانی سی، هم‌گروه سابق ویکتوریا در گروه موسیقی اسپایس گرلز، مارک آنتونی و الکسیس اوهانیان دیگر چهره های مشهوری هستند که گفته شده در میان مهمانان بودند.

 

تعداد مهمانان مراسم ۳۰۰ نفر تخمین زده شده است.

 

از خانواده ی بکهام علاوه بر دیوید و ویکتوریا، خواهر و برادرهای بروکلین، یعنی رومئوی ۱۹ ساله، کروز ۱۷ ساله و هارپر ۱۰ ساله هم حضور داشتند.

 

خانواده ی نیکولا – پدر تاجرش نلسون پلتز و مادر مدلش کلودیا هفنر – هم به همراه ۷ خواهر و برادر نیکولا حضور داشتند، از جمله دو برادرش برد پلتز، بازیکن هاکی و ویل پلتز، بازیگر.

 

کروز بکهام

 

نیکولا با لباسی سفارشی از برند ولنتینو دیده شده که آن را به کمک استایلیستی به نام لزلی فرمار انتخاب کرده است.

 

 

پیش تر منبعی به رسانه ها گفته بود: «نیکولا به لزلی اعتماد کامل دارد و با اینکه لباسش کار ولنتینو است اما برای ست کردن اکسسوری ها با لباسش و نحوه ی آرایش موها و چهره اش از لزلی کمک می گیرد.»

دیوید و ویکتوریا بکهام

با این حال نیکولا پیش تر در مصاحبه ای گفته بود قصد دارد در مراسم عروسی اش با چند لباس مختلف ظاهر شود بنابراین انتظار می رود به زودی تصاویری از لباس های دیگر او منتشر شود.

 

گفته شده دی جی مهمانی بعد از مراسم عروسی اسنوپ داگ، رپر مشهور خواهد بود.

اسنوپ داگ که از دوستان دیوید بکهام است خود در مصاحبه ای در اینباره گفته: «عروسی بروکلین قرار است جشن بزرگی باشد و هدیه ی من به او و همسرش این است که دی جی مهمانی شان باشم.»

 

منبع : عجیب ترین ها
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه