ارسال به دیگران پرینت

حوادث روز

انفجار در منزل مسکونی حادثه آفرید+ویدئو

حادثه آتش سوزی چاه فاضلاب یک ساختمان مسکونی در مهرآباد جنوبی تهران سه مصدوم داشت.

انفجار در منزل مسکونی حادثه آفرید+ویدئو

حادثه آتش سوزی چاه فاضلاب یک ساختمان مسکونی در مهرآباد جنوبی تهران سه مصدوم داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساعت ۱۳:۰۴ امروز این حادثه در مهرآباد جنوبی خیابان قضات لو به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ مأموران دو ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: در یک ساختمان سه طبقه مسکونی و در طبقه اول آن در یک اتاق چاهی وجود داشت که قرار بود این چاه به شبکه فاضلاب شهری وصل شود، ساکنان دهانه چاه را باز کرده بودند که بدلیل وجود حشرات و حیوانات در داخل چاه با بنزین قصد از بین بردن این حشرات و حیوانات داشتند.

وی ادامه داد: به یکباره انفجار و آتش سوزی در داخل چاه روی داد که بدلیل شدت انفجار بخشی از شیشه و دیوارهای این ساختمان تخریب می شود.

ملکی خاطرنشان کرد: سه نفر از افرادی که در اطراف چاه بودند شامل دو خانم و یک آقا تبعه کشور افغانستان دچار سوختگی شدند که تحت درمان عوامل اورژانس قرار گرفتند.

وی یادآور شد: اطراف محل چاه نیز دچار تخریب شده بود که آتش نشانان پس از ایمن سازی محل را تحویل مالک و عوامل شهرداری شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران به شهروندان توصیه کرد: چاه فاضلاب مملو از گازهای سمی است که با ریختن مواد قابل اشتعال موجب انفجار چاه ‌و حتی تخریب منازل می شود که از شهروندان می خواهیم دهانه این چاه ها را پوشانده و از ریختن مواد قابل اشتعال در درون اینگونه چاه ها خودداری کنند.

حجم ویدیو: 2.87M | مدت زمان ویدیو: 00:00:20
منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه