ارسال به دیگران پرینت

امام جمعه موقت تهران: در آینده جهان جایی برای صهیونیستهای پلید وجود ندارد

حاج‌علی‌اکبری رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: طبق سنت اسلامی و به همت جبهه مقاومت فراگیر که به نام حاج قاسم این اندیشه جاودانه شده، در سپهر آینده جهان هیچ جایی برای صهیویست‌های پلید وجود ندارد. به حمدالله امروز در منطقه فلسطین برای گفتمان مقاومت اجماع وجود دارد.

امام جمعه موقت تهران: در آینده جهان جایی برای صهیونیستهای پلید وجود ندارد

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: طبق سنت اسلامی و به همت جبهه مقاومت فراگیر که به نام حاج قاسم این اندیشه جاودانه شده، در سپهر آینده جهان هیچ جایی برای صهیویستهای پلید وجود ندارد.

حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری در آخرین نماز جمعه ماه رمضان در دانشگاه تهران با تشکر از سخنرانان پیش از خطبه‌های نماز، در گرامیداشت روز قدس، گفت: فلسطین مظلوم است چون 74 سال است که در چنگال دژخیمان بی‌هویت و رژیم جعلی است. مردم عزیز فلسطین بیش از هفت دهه است در کشتار و شکنجه و آوارگی خانه و کاشانه‌شان با خاک یکسان شده است.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: فلسطین مقتدر است چون بعد از این مدت همچنان سربلند است و اصالت خودش را در برابر رژیم پلید صهیونیستی حفظ کرده است. در سرزمین‌های اشغالی که تحت تنظیمات فرهنگی رژیم صهیونیستی است توانسته ایمان خودش را حفظ کند و گفتمان مقاومت را از مقاومت با سنگ به مقاومت به موشک ارتقا داده است.

وی ابراز خرسندی کرد: به حمدالله امروز در منطقه فلسطین برای گفتمان مقاومت اجماع وجود دارد.

حاج‌علی‌اکبری اظهار کرد: یکی از ظرفیتهای فلسطینی‌ها طلوع خورشید روح‌نواز انقلاب اسلامی و بصیرت امام حکیم راحل و امام عزیز حاضر که توانستند پرچم دفاع از مستضعفان را برافراشته کنند. اگر موشه دایان گفته بود انقلاب اسلامی زلزله عظیمی است که پس لرزه‌های آن اسراییل را نابود خواهد کرد باید گفت این دست ولی الله عظیم از ایران اسلامی به سوی مردم مظلوم عالم به خصوص مردم مظلوم فلسطین دراز شده است.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور تاکید کرد: از زبان شما به دشمنان اسلام و قدس و فلسطین و رژیم صهیونیستی عرض می کنم در گذر از پیچ تاریخی و نظم نوین جهانی به توفیق الهی و بر اساس سنتهای اسلامی و به همت جبهه مقاومت فراگیر که به نام حاج قاسم این اندیشه جاودانه شده، در سپهر آینده جهان هیچ جایی برای صهیویستهای پلید وجود ندارد.

وی سپس به زبان عربی با مردم فلسطین و مقاومت صحبت کرد.

امام جمعه موقت تهران با گرامیداشت روز ملی خلیج‌فارس گفت: این روز به مناسبت اخراج استعمارگران پرتغالی از جنوب ایران به این نام نامگذاری شد و هرگز تحریف بردار و قابل فراموش شدن هم نیست به تعبیر رهبری خلیج‌فارس خانه ایران و ایرانیان است. مردم بوشهر و سیستان و بلوچستان و هرمزگان عاشقانه از خلیج‌فارس این مرز پرافتخار دریایی پاسداری کردند.

حاج‌علی‌اکبری با گرامیداشت کارگران گفت: ستون فقرات تولید، کارگران هستند. 14 هزار شهید در جهاد سیاسی تقدیم کردند و اکنون در جهاد اقتصادی مشارکت دارند. امیدوارم قوای سه گانه به ویژه دولت قدرشناس این قشر عزیز باشند و نیازهای اساسی این عزیزان را تامین کند.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در ادامه با بیان اینکه نام علامه شهید مطهری و روز معلم به هم گره خورده گفت: شهید مطهری مربی و شهید جهاد تبیین بود. دو دهه از عمر شریف‌شان را صرف مبارزه با آثار تحجر کردند. ان‌شاءالله امثال ایشان در جامعه اندیشمندان ما فراوان باشد. اگر نگاهمان به این قشر انسان‌ساز و تمدن‌ساز ارتقا پیدا کند آن گاه معیشت و امور جاری و رتبه‌بندی معلمان خود به خود حل و فصل می‌شود. نگاه ما به جامعه معلمان نگاه شایسته‌ای نیست. معلمان عمود خیمه تغییر و تحول نظام آموزشی کشور هستند. وزارت آموزش و پرورش یکی از راهبردی‌ترین وزارتخانه‌های ایران است و باید در نگاهها و ارزیابی‌ها با این وزارتخانه متفاوت نگریسته شود.

وی با قدردانی از حضور مردم در مراسم روز قدس، گفت: بعد از دو سال محرومیت امسال راهپیمایی روز قدس برگزار شد و امروز برادران و خواهران به نص قرآن کریم موفق به عمل صالحی شدید که به هر قدم شما به خاطر یاری مظلوم و برافراشتن پرچم اسلام خدا به شما پاداش می‌دهد.

امام جمعه موقت تهران همچنین در خطبه اول نماز جمعه امروز تهران گفت: با ماه رمضان چه کردیم؟ چقدر توانستیم برای طهارت قلبی‌مان از این ماه استفاده کنیم. دهه آخر ماه رمضان و روزها و ساعت‌های پایانی این ماه برای پیامبر بزرگ اسلام و مومنان حال و هوای عجیبی داشت. از شب 27 ماه رمضان تا روز عید فطر لحظات خاصی است. از خدا بخواهیم ما را به ماه رمضان سال آینده برساند اما با آمادگی بیشتر.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه