ارسال به دیگران پرینت

لغو حضور سفیر آمریکا در مراسم افطاری مدرسه‌ای در لبنان پس از اعتراض دانش‌آموزان

یک روزنامه لبنانی گزارش داد که سفیر آمریکا در بیروت پس از اعتراض دانش‌آموزان مدرسه‌ای و خانواده‌هایشان نسبت به دعوت وی به مراسم افطاری در آن مدرسه، حضور خود در آن مراسم را لغو کرد.

لغو حضور سفیر آمریکا در مراسم افطاری مدرسه‌ای در لبنان پس از اعتراض دانش‌آموزان

روزنامه لبنانی "الاخبار" در گزارشی اعلام کرد که دوروتی شیا، سفیر آمریکا در بیروت، خواهان شرکت در ضیافت افطاری در مدرسه "العاملیه" در منطقه راس النباء بود که با اعتراض دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان روبرو گردید که نهایتا مجبور به لغو حضور خود و عذرخواهی از آنها شد.

این روزنامه خاطرنشان کرد که مدرسه‌ای که توسط یوسف بیضون، پسر محمد یوسف بیضون، وزیر سابق لبنان، اداره می‌شود، از آژانس توسعه ایالات متحده آمریکا (usaid) درخواست کمک مالی کرده است و این سازمان مقرر کرده که یک مهمانی افطاری به افتخار سفیر آمریکا، مشروط بر اینکه خودش کمک مالی را ارائه کند، برگزار شود.

پس از انتشار خبر ضیافت افطاری، دانش آموزان آن مدرسه و خانواده‌هایشان اعتراض کردند و این حرکت را تحریک آمیز دانستند و خواستار لغو مراسم افطاری شدند و بنرها و تصاویری از شهید قاسم سلیمانی، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران ایران را روی دیوارهای مدرسه برافراشتند که باعث اعلام لغو حضور سفیر آمریکا در مراسم افطاری و عذرخواهی وی شد.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه