ارسال به دیگران پرینت

رئیس کل پیشین بانک مرکزی در توییتی نوشت:

آقای رئیسی فرموده اند تا پاسی از شب دغدغه قیمت‌ها را دارند

رئیس کل پیشین بانک مرکزی در توییتی نوشت: رفع دغدغه رئیس جمهور محترم و بهبود معیشت مردم درگرو تدابیر درست اقتصادی، رفع موانع کسب و کار و در رأس همه انها تحریم است.



 آقای رئیسی فرموده اند تا پاسی از شب دغدغه قیمت‌ها را دارند

رئیس کل پیشین بانک مرکزی در توییتی نوشت: «آقای رئیسی فرموده اند؛ تا پاسی ازشب دغدغه بازار و قیمتها را دارند. از نظرعلم اقتصاد؛ قیمتها تحت تأثیر کشش تقاضا و فشار عرضه بوده و نماد تعادل بازار هستند. رفع دغدغه رئیس جمهور محترم و بهبودمعیشت مردم درگرو تدابیر درست اقتصادی، رفع موانع کسب وکار و در رأس همه انها تحریم است.»

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور بامداد پنجشنبه در نشست خبری پایان سفر به استان قزوین گفته بود: واقعا هر شب که به منزل می‌روم شاید تا پاسی از شب تلفن‌های بنده فقط در ارتباط با مساله وضعیت قیمت‌ها و مدیریت بازار با هدف حمایت از معیشت و زندگی مردم است. وعده ما با مردم عزیز این است که کارهایی که باید انجام شود با آنها در میان بگذاریم و غیابا تصمیم نگیریم. لذا به وزرا تاکید کردیم اطلاعات لازم را به مردم بدهند.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • رضا ارسالی در

      چرا در کشور زمام امور توزیع را بدست دزدان سپردید ....و ارزاق عمومی را درست و هوشمندانه توزیع نمی کنید ...کارت یارانه ارزاق به مردم بده و تقسیم بندی غنی و فقیر را کنار بگذار ..

    • محمد علی ارسالی در

      آقا جان اگر عرضه نداری برو کنار ....شدی سپر بلای محتکران چهار تا را بکش تا بقیه فرار کنند

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه