ارسال به دیگران پرینت

تسهیلات بدون اخذ ضامن و با گواهی کسر اقساط

شرایط تازه برای دریافت وام بدون ضامن اعلام شد

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی اعلام کرد: تمام شعب بانک‌های دولتی در سراسر کشور با توجه به تاکید رئیس‌جمهور و دستورالعمل ابلاغ شده، برای پرداخت تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان و بدون اخذ ضامن آمادگی کامل دارند.

 شرایط تازه برای دریافت وام بدون ضامن اعلام شد

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی اعلام کرد: تمام شعب بانک‌های دولتی در سراسر کشور با توجه به تاکید رئیس‌جمهور و دستورالعمل ابلاغ شده، برای پرداخت تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان و بدون اخذ ضامن آمادگی کامل دارند.

علیرضا قیطاسی گفت: شعب بانک‌ها در سراسر کشور آمادگی دارند تا با توجه به منابع و متناسب با درخواست وام، تسهیلات تا سقف یکصد میلیون تومان را بدون اخذ ضامن و با گواهی کسر اقساط پرداخت کنند.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی تصریح کرد: دستگاه‌های صادر کننده گواهی شرطی نگذارند که بانک عامل، با توجه به آن شرط گواهی کسر حقوق را نپذیرد.

وی افزود، دستگاه متولی باید براساس گواهی صادر شده متعهد شود  تا پایان دوره بازپرداخت اقساط، اگر قسطی پرداخت نشد آن را از حقوق وام گیرنده کسر و به بانک عامل پرداخت کند.

قیطاسی تاکید کرد: روسای واحد بانک‌ها باید توجه کنند که پرداخت این تسهیلات مورد تاکید رییس جمهور، وزیر اقتصاد، مدیرعامل بانک‌ها و مجموعه شورای هماهنگی بانک‌ها و بانک مرکزی است و شعب بانک‌ها باید این خواسته را اجرایی کنند.

وی افزود، شعب بانک‌ها بر اساس اعتبارسنجی و دستورالعمل‌های صادر شده خواسته مردم را بررسی و به آن پاسخ مثبت دهند.

وی تاکید کرد، چنانچه رییس شعبه به خواسته ای پاسخ منفی دهد و این پاسخ منفی مورد رسیدگی قرار گیرد در صورتی که رییس شعبه مقصر باشد قطعا با وی برخورد اداری خواهدد شد.

 

حقوق | وام بدون ضامن | تسهیلات بانکی

چه کسانی می‌توانند بدون ضامن وام بگیرند؟

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های کرمانشاه با بیان اینکه در کرمانشاه نیز پرداخت تسهیلات بدون ضامن آغاز شده، به تشریح جزییات آن پرداخت.

 

چه کسانی می‌توانند بدون ضامن وام بگیرند؟

بهزاد جلیلیان با بیان اینکه همزمان با سراسر کشور و از زمانی که دستورالعمل پرداخت تسهیلات بدون ضامن ابلاغ شده این رونده در کرمانشاه نیز آغاز شده است، افزود: پرداخت وام بدون ضامن برای تسهیلات خرد و تا سقف 100 میلیون تومان است.

 

وی ادامه داد: تمام افرادی که حقوق خود را از بانک دریافت می‌کنند، صرف نظر از اینکه کارمند کدام دستگاه، اداره و یا شرکت معتبر باشند، می‌توانند از این رویه استفاده کنند و از بانکی که حقوق می‌گیرند، وام دریافت کنند.

 

جلیلیان یادآور شد: بازنشستگان نیز می‌توانند از همین رویه برای دریافت تسهیلات استفاده کنند و محدودیتی برای آنها وجود ندارد.

 

به گفته مدیر امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه، داشتن گواهی کسر از حقوق برای دریافت تسهیلات بدون ضامن ضروری است.

 

وی اضافه کرد: این تسهیلات به افرادی داده می‌شود که رتبه اعتباری آنها A و B و C باشد که این رتبه به میزان خوش حسابی متقاضی در بازپرداخت تسهیلات بانکی مرتبط است.

 

جلیلیان با بیان اینکه در گذشته یک فرد حتی برای دریافت یک ریال تسهیلات هم نیازمند ضامن بود، عنوان کرد: اکنون این شرایط تسهیل شده و فرد حقوق بگیر یا کارمند می‌تواند بدون ضامن و با داشتن گواهی کسر از حقوق، تسهیلات خرد دریافت کند.

 

وی داشتن سپرده نزد بانک را برای دریافت این شیوه تسهیلات الزامی ندانست و عنوان کرد: البته این موضوع به وضعیت منابع و مصارف بانک‌ها بستگی دارد و ممکن است برخی از بانک‌ها با توجه به شرایطی که دارند پرداخت تسهیلات به افرادی که نزد آنها حساب دارند را در اولویت بگذارند.

 

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان کرمانشاه با بیان اینکه این دستورالعمل به همه شعب 13 بانک عضو کمیسیون هماهنگی بانک‌ها ابلاغ شده، یادآور شد: وقتی این دستورالعمل از سوی وزارت اقتصاد ابلاغ شده، همه بانک‌ها چه خصوصی و چه دولتی که حقوق پرداخت می‌کنند، ملزم به رعایت این شیوه پرداخت تسهیلات هستند.

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • فاطمه ارسالی در

      لطفا یک شماره و آدرس بدید که ما مراجعه کنیم هیچ بانکی وام نمیده چرا دروغ میگین روش جدیده

      • محمدعلی عقیلی ارسالی در

        باسلام همه حرفاشون دروغ،دروغ،دروغ،مسخره خودشون رو مسخره میکنن،اصلا صحبتی از وام و تسهیلات نیست ،نمیدونیم چرابا شعورواحساسات مردم بازی میکنید

    • محسن ارسالی در

      خوب اگه رییس بانک قبول نکرد به کی بگیم ؟؟اصلامگه بازرسم دارن این بانکا ما که چیزی ندیدیم همه چیز از بالا قشنگ و خوبه ولی وقتی میرسه این پایین کسی اهمیت نمیده دستوری کهواز بالا صادر میشه باید جز به جز تا پایین بازرسی بشه که آیا اجرای میشه یا نه ولی متاسفانه کسی سرجای اصلی خودش نیست وهرکسی بفکر جیبه خودشه خدارم فداموش کردن

    • کیانا ارسالی در

      ما مراجعه کردیم ولی این شرطی که گذاشتن معدل میانگین گردش حساب شش ماه خوب یه کارگر بجز حقوق ماهیانه چه پول هنگفتی چرخید که معدل امتیاز بالایی داشته باشه تا وام تعلق بگیر خوب بگید نمیدیم این وام بدون ضامن تون بلدید چیکار کنید مردم از فیلترهاتون نتوانن رد بشن وام بگیرند

    • مستمری بگیر ارسالی در

      چرا با نوشتن این چرندیات مردم را سرگردان میکنید مثلاً آن آقای وزیر اقتصاد که میگوید به همه ی بازنشستگان و مستمری بگیران وام هفت میلیون تومانی باید بانک ها بپردازند من روز یازدهم بهمن ماه سال جاری به کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی رباط کریم مراجعه کردم پدر جواب گفتند حرف زیاد زده میشود بانک رفاه کارگران سایت را بسته است و قرار نیست تا بعداز سال نو باز شود چرا دروغ میگویید این میز و صندلی به هیچکسی وفا نمی کند شما هم روزی بازنشسته خواهید شد همیشه در این پست ها و مقام ها نمی باشید لااقل خودتان را بجای یک مستمری بگیر که حداکثر ماهیانه یک میلیون و پانصد هزار تومان دریافت میکند قراردهید وببینید با چه سختی روزگارش میگذرد، واقعا خجالت آور است ؟ ! ؟ ! ؟ !

      • زهرا زراندود ارسالی در

        سلام توروخدا کمک مردم کنید بابای من ن‌خونه داره ن ماشین و اجار خونه ها جلوه ای خونه خیلی بالا هست بندرعباس ایثگاران هست وام که میگن باید پول بزاری اول اگه پول داشتیم که خوب بود توروخدا آقای رئیس جمهوری عزیز کمکمون کن خسته شدیم از زندگی

    • اسماعیل ارسالی در

      وزیر محترم آقای خاندوزی یک بازنشسته هستم بیانک رفاه مراجعه کردم بانک کما فی سابق گفت ۵۰ ملیون سه ماه سپرده باید بگذاری سوال من اگر ۵۰ ملیون داشتم نیاز ی به وام نداشتم پس چه امتیازی من باز نشسته دارم بانکها فقط با بساز بفروش پیمانکاران تعامل دارند که منافع داشته باشند بازنشسته برایشان منافع ندارد وام بدهند روی این قبر که ما گریه میکنیم مرده درون نیس

    • بابک محسنی یکتا ارسالی در

      سلام این حکمی که جناب ریس جمهور صادر کردن شامل افراد بازنشسته و کارمندان و کارکنان دولتی میشه که حقوقشون رو از بانک دریافت میکنن و دارای فیش حقوقی و گواهی کسر از حقوق هستن پس تکلیف افرادی که مثل بنده شغل آزاد دارن و در اماکن و موسسات ومراکز خصوصی کار میکنن و حقوقشون رو مستقیم از کار فرما دریافت میکنن و فیش حقپقی براشون صادر نمیشه باید چیکار کنن اون شخصی که فیش حقوقی داره و قادر به دریافت گواهی کسر از از حقوق هستش یا کارمند رسمی یه نهاده و یا یه کارمند قرار دادی 5سال تمدیده که اگر هم این قانون پرداخت وام با داشتن ضامن مورد قبول بود به راحتی برای این اشخاص معرفی ضامن امکانپذیر بود که قبلا هم تقاضای تهسیلات به همین صورت انجام میشد جناب ریس جمهور عزیز لطفا فکری برای شاغلین بخشهای خصوصی بکنید که ما هم بتونیم از این تهسیلات بهرمند بشیم .

    • ناشناس ارسالی در

      جناب ریس جمهور تکلیف کسانی که شغل آزاد دارن وحقوق خودشان را خودشان در می‌آورند اونها چی هس ما مال این مملکت نیستیم ؟

      • ناشناس ارسالی در

        سلام وام صد میلیونی که رییس جمهور اعلام کرد سودش چند درصد

    • زهرا ارسالی در

      باسلام من که مراجعه کردم بانکی که حقوفم را مگیرم رئیس گفت خبر ی نیست برو بوداصلا بیا اینقدر وعده دروغ والکی به مردم ندن

    • مجید بخشی دولت آبادی کارگردان صداوسیمای مرکز تبر یز ارسالی در

      سلام
      بله چنانچه رئیس بانک فرمایشات رئیس جمهور محترم ودستورات مقامات را قبول نکرد
      چاره چیست مردم به کجا مراجعه کنند .

    • ناشناس ارسالی در

      کارگرایی که توهیچ شرکت یا اداره دولتی مشغول نیستن باید چکار کنن،،،!

    • رسول خلاقی ارسالی در

      اقامااعتبارسنجی ABCنیستیم چیکارکنیمممم

    • ناشناس ارسالی در

      باسلام اقامااعتبارسنجی جزگروههانیستیم چیکارکنیم

    • مرضیه ارسالی در

      باسلام خداکنه که راست باشه ومردم ازاین بدبختی نجات پیداکنن خدایاتوکل به خودت

    • غضنفر ارسالی در

      با تسهیلات فردا بانک تجارت امروز درخواست بده فردا وام بگیر😆

      • حجت ارجمندنسب ارسالی در

        من کارمند آتش نشانی به خواسته خودمدیر شعبه رفتم اونجا حساب باز کردم و مدیر بانک گفتن ضامن بیار وام بدم حالا هم خودم وهم ضامن رسمی گواهی کسر بردیم بعد گفت یک ضامن دیگه که پدرم بازنشسته هست بردم بعد اول مبلغ وامو کم کردن بعد گفتن سن ضامن زیاده لطفا کمک کنید من ارومیه وبانک مربوطه بانک پارسیان شعبه شهید بهشتی

    • محمدی ارسالی در

      باسلام بنده ریس بانکم این دستورالعمل خوبیه که به بانکها اعلام کردن کار روبرای ما راحت کردن چون کارمند حقوق بگیر درزمان اخذ وام درگیر ضامن دیگه نیست ولیکن یکسری توقع توجامعه ایجاد شده همگان براین باورندکه بانک فقط باید وام بده !خب ازکوجا بیاره بده؟تواین شرایط که هزینه ها سرسام آوره کی پول مازاد داره بیاره بذاره بانک اونی هم که میاره ۱۸درصد سود میخواداونوقت توقع به وام با سود کم هم داره..انصاف داشته باشیم

    • ناشناس ارسالی در

      با۱۸درصدسود بانکها یعنی ماهی۴ میلیون قسط که مشکل ماحل نمیشه با درامدمون جور نیست لااقل سود بانکی رو بردارن

    • ناشناس ارسالی در

      مشکل وامشون اگر هم وجود داشته باشه ۱۸ درصد هرکسی نمیتونه پرداخت کنه این کمک به قشر ضعیف نیست

    • ناشناس ارسالی در

      دروغ دروغ دروغ همش دروغ بسه این همه دروغ

    • علی اکبر ادیبی راد ارسالی در

      سلام من دیروز به بانک رفاه خانی آباد نو مراجعه کردم وتقاضای وام رئیس بانک گفت آقا شما باید سپرده داشته باشی گفتم من الان ۱۲ ساله بازنشسته ام واز اینجا حقوق میگیرم و۳۰ سال هم از بانک‌های مختلف حقوق ما را پرداخت می کردند تا الان نه چک برگشتی دارم نه قسط معوقه بسیار خوش حساب بودم گفت اصلا ربطی ندارد فقط باید پول بخوابانی تا بعد از چند ماه به شما وام بدهیم بنده در این ۱۱ سال یک ریال وام نگرفتم (ازاین بانک) قبلا در حسابم ۵۰ یا ۸۰ یا۹۰ ملیون بوده ولی الان ندارم قسط را هم راحت میتوانم پرداخت کنم بنده ۶۲ سالم است

    • ناشناس ارسالی در

      همش حرف حرف بابا به داد مردم برسید دیگه باید چیکار کنن

    • غلوم ارسالی در

      در خدمت مردم هستیم.

    • ناشناس ارسالی در

      ما مغازه دارها که شغلمون آزاده کسری حقوق نداریم چیکار کنیم

    • جانان ارسالی در

      بزک نمیر بهار میاد خربزه باخیار میاد😆

    • مینا احمدی ارسالی در

      با سلام من باز نشسته هستم اینا همش الکی من به بانک رفاه زنگ زدم گفتم ربیس جمهور فرموده تا مبلغ صد تومن بدون ضامن گفت باید توی حسابت مثلا اگه سی میلیون باشه سه ماه مسدود باشه بعد سه ماه ۶۰ میلیون میگیری پس اینا همش حرف مفته مردم سر کار گذاشتن

    • بخشایش ارسالی در

      سلام اقای ریس جمهور توراخدامن یک زن مستمری بگیرهپدرم هستم ماسه نفریم نامادری خواهرم خودم من جدا حوق می گیرم من به این وام احتیاج دارم یگ فرزنده 27دارم مشکل مقزی داره خودم دوتاعمل دارم کارت تمکمیلی مدارم نمی دن این وام بدید ازحوقم کسرکنید ولی پولها یک گوشه مشکل من حل می شود من منتظر جواب هستم توراخدا نه خونه دارم نه پول پیش دارم من اخرش چه کار کنم سندم 1357هستم

    • ناشناس ارسالی در

      سلام فقط بامعدل وام میدن مراجعه کردم بانک صادرات اینطورگفت

    • ناشناس ارسالی در

      میگن باید۱۰۰تومن ۳ماه سپرده بخوابونی تا بهت۱۰۰تومن بدیم بابا من بازنشسته۱۰۰تومنم کجا بود؟

    • پورلطیفی ارسالی در

      ببانک رفاه رفتم گفتن با کانون بازنشستگان مراجعه کنید در ساید درخواست وام ثبت نام کرده انها پس از برسی برای بانک می فرستند ما به شما وام میدهیم . ولی جالب که کانون سایدی در این رابطه جهت ثبت نام نداره .یعنی اینکه دستور رئیس جمهور و رئیس بانک مرکزی رو هیچ میدونند. و افرادی مثل منهم که رتبه A2 هم دارم جواب درست نمیدن . (مراجعه به بانک رفاه شعبه اسد آبادی که جواب درست نگرفتم )

    • ناشناس ارسالی در

      باز دارن چیکار میکنند که سر مردمو دارن گرم میکنند آخه اونی که فیش کسر از حقوق داشته باشه که میره وام میگیره نیازی به این داستانها نداره آقای ریاست جمهور فکری به حال قشر ضعیف که یا دور میدانها هستند که کسی ببرتشون سر کار موتور سوارانی که جانشان را کف دستشان گرفتند اما هیچی که هیچی افرادی که فیش ندارند را وام بدهید

    • نقیبی ارسالی در

      مگه‌چقدر‌حقوق‌به‌بازنشستگان‌تامین‌
      اجتماعی‌میدهید‌که‌بتونه‌پول‌جمع‌کنه
      وسپرده‌بزاره‌وام‌بگیره‌.اگه‌بفکر‌مردم
      مستضعف‌هستید‌.شرط‌سپرده‌را
      بردارید.اگه‌هم‌میخواهید‌پولهای‌مردم
      راوارد‌بانکها‌کنید‌استفادش‌رابخورید

      دیگه‌اون‌جدای‌بفکر‌بودن‌مردم‌است

      دست‌بردارید‌از‌حقه‌بازی.

    • ناشناس ارسالی در

      ازسودشم بگید ۱۸ تا ۲۲ در ص سود میگیرن یعنی ۵۰ میلیون با سوده ۱۸ در صد باید ۸۰ میلیون پسشون بدی حالا بگید سوده پول حرامه هی

    • احمد ارسالی در

      الان بخوان درخواست کنی برای یه کارت عابر بانک باید هفت خان را رد کنی بعد چجوری میخوان وام بدون ضامن بدن وام با ضامن نمیدن چ برسه بدون ضامن

    • ناشناس ارسالی در

      سلام این بخشنامه ها اطلاعیه ها راخواهشا به بانک‌ها اعلام کنن که آنهامجاب شوند تاملت اذیت نشود

    • حقوق بگیر ارسالی در

      من‌مستمری بگیر هستم حقوق پدرم به مادرم رسید وایشان فوت کردند حقوق به من رسید که همسر نداشتم ماهی ۲۰۰ هزار تومان هم کانون ارحقوقم کم میکنه حالا که رفتم‌وام بگیرم میگن بشما تعلق نمیگیره بلاخره من مسیری بگیر هستم یا نه پس چرا ازمن‌ماهی ۲۰هزار تومان کانون کم‌میکنه

    • علی ارسالی در

      رفتم بانک رفاه بازنشسته ام میگه شش ماه سپرده گذاری کن بعد بیا دوبرابر بهت وام بدیم بدون ضامن به مرکز شکایات بانک رفاه زنگ زدم میگه بانک‌ها اعتبارندارند بله درسته باید سپرده بزارید اگه سپرده بزارم شش ماه خب تاشش ماه دیگه خودم حقوقمو جمع کنم چه نیاز به وام که الان دارم.خاک عالم برسرشان سرمردم شیره می مالند بی وجدانهای پولدار

    • مسعود ارسالی در

      بانک مراجعه کردیم گفتند باید کارکرد حساب داشته باشی در ضمن بانک ها جلوی وامهارو کلا بستن تا بعد عید

    • ناشناس ارسالی در

      خدا وکیلی طرح خیلی خوبی است خدا سلامتی بدهد به آقای رئیسی که به فکر مردم هست انشالله فکری هم برای آنهای که حقوق بگیر نیستند کنند که گره از کار این قشر ضعیف باز شود

    • بازنشسته ارسالی در

      امروز بانک رفاه شعبه ۸۶۲ شهرری رفتم گفتند ۵۰میلیون سپرده بدار دوماه بعد ۵۰ میلیون وام می‌دهند پول خودم وام میدهند

    • سید ارسالی در

      شمارا خدا قسم میدم ،خسته شدیم لطفا پیگری کنید ،بانک رفاه به بازنشسته دولتی وام نمیده چه بسا خصوصی،بهانه های الکی میارن،اخه یه باز نشسته ازکجا پول بیاره بزارم حساب ،بانک رفاه میگه باید گردش مالی داشته باشی ،مگر من تاجر هستم،من همین حقوق باز نشستگی را دارم ،خدایش مردم را مسخره نکنید ،بما میگن بخشنامه اومده بدون ضامن،ولی از گردش مالی چیزی نگفتن،ریس بانک رفاه شعبه بهمن امل میگه اقایون نفسشان جای گرم درمیاد،خدایش پیگیری کنید

    • ناشناس ارسالی در

      امروز صبح مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ به بانک رفاه مراجعه کردم ضمن اینکه ضایع شدم فرمودند وام نمی دهیم !

    • رجبی هستم از کرج ارسالی در

      سلام و خسته نباشید بنده به هر بانک رفتم گفتن باید سپرده بگذارید سه ماهه اندازه سپرده وام‌ بگیرید

    • ناشناس ارسالی در

      تمام بانکها اظهار بی اطلاعی کرده و وام ۱۰۰میلیونی تومانی پرداخت نمی کند ظاهرا این دستور را باید بزاریم در گوزه وابش را بخوریم !

    • ناشناس ارسالی در

      هیچ بانکی وام نمیدهدمردم سرکارند. یا حرف شما ارزشی ندارد

    • رضا ارسالی در

      اینا همش الکیه من رفتم بانک میگم وام بدون ضامن میخام میگه ما خودمون کارمند اینجا هستیم گرفتنش براما سخته تا برسه به شما شرایطش یه جوری کردن که خوده کله گنده ها برن بگیرن.ای مسولین از ظاهر خوب جلو تلویزیون یه چیزی میگید میریم بانک میگن اونافقط جلو رسانه خوبن براعمل سگ میشن

    • ناشناس ارسالی در

      همش دروغه خجالت بکشید

    • زهرا زراندود ارسالی در

      سلام توروخدا کمک کنید من بابام ایثگاران ن‌خونه داره ن ماشین داره وام که میگین اصلا میگن وجود نداره اقا رئیس جمهوری عزیز توروخدا یکاری کن با این وام بدون ضامن میتونیم یه کاری کنیم بقران از این زندگی خسته شدم یکاری ب مردم کن

    • ناشناس ارسالی در

      خه این وام بدون ضامن دیگه چی بود وعده دادین همه رو امیدوار کردین ،ب بانک میری میگن پول بزار دو ماه بعد وام میدیم خب ی مستمری بگیر با حقوق ۴میلیون پول از کجا بیاره ،بعد پول داشت وام نمیخاست،مسئولین اول بسنجین منافع خودتون در نظر بگیرین بعد اعلام کنین چکار می‌خوایین بکنین مردم اینقدر اذیت نکنین ،انصاف داشته باشین امید مردم ما امید نکنین

    • ناشناس چهار شنبه1400/11/13 ارسالی در

      خواهشا فکری ب حال باز نشسته هاکنید ضامن دو نفر شدم خواستم کسر حقوق بگیرم ندا دن گفتن سقفت پره خلاصه تو این مملکت آدم مونده چیکار کنه خوبی کنه یا نه

    • ناشناس ارسالی در

      هیچ بانکی زیر بار نمیره

    • ناشناس ارسالی در

      امروز‌با‌یک‌کارمند‌رفتم‌بانک کفتند‌باید‌خوش‌حساب‌باشی‌حقوق‌وکارمندی‌مهم‌نیست

    • Farshid ارسالی در

      تمامی حرف هاشون دروغ

    • ناشناس ارسالی در

      بازنشسته هستم حقوق بگیر بانک سپه هستم مراجعه به بانک سپه کردم رییس بانک میگه شما برید اعتبار سنجی ثبت نام کنید اگر ثبت نام کردید به ما هم خبر بدید یعنی دروغه همش سر کاریه بابا چرا مردم را سر کار میزارید چرا وعده های الکی میدید چرا شما می‌آید قانون میزارید بعد رییس بانک میاد سلیقه ای عمل می‌کنه

    • ناشناس ارسالی در

      هیچ بانکی زیر بار نمیره حرف ریس و بانک مرکزی کشک

    • ۰۰چ ارسالی در

      خاک توسرتون آنقدراین مردم اذیت نکنید مردم آبرودارن

    • میلاد ارسالی در

      بابا اینها همش حرف بیخود میزنن بانک راستشو میگه هیچ پولی نیست مردم رو میزارن سرکار اینها حرف مفت میزنن که ما با بانک درگیر بشیم همش دروغ

    • علیرضا برزگر ارسالی در

      .

    • محمدرضا کریمی ارسالی در

      من مراجعه کروم بانک تجارت گفت که سال آینده میشود و خیلی عجله دارید بروید از تلویزیون و ریس جمهور و وزیر اقتصاد بگیرید واقعا چرا اینقدر مردم را اذیت میکنید

    • داود طنوریان ارسالی در

      اگر وام ها رآ به مردم بدهندخوب است

    • ناشناس ارسالی در

      همش دروغه به این بهونه میخوان که ملت پول بخوابونن تو بانک اخه آدم اگه کسی پول داشته باشه برای سپرده دیگه نیازی به وام 18درصدی نداشت که

    • مهروف زاده ارسالی در

      پس این وام بدون ضامن چیشد چرا بانگ ها از پرداختش صرف نظر میکنن بنا به فرمایشات ریاست محترم ریس جمهوری ایا ابلاغیه وام ها به گل بانگ های سراسر کشور اغاز شده چرا اینجوری خواهش میکنیم رسیدگی کنید

    • روح الله پناه زاده ارسالی در

      آقای رییس جمهور چراقانونی وقتی به اجرا درمیاداول قشردولتی یاحقوق بگیرهاهمیشه اولویت وصلاحیت دارن بقیه آدم نیستن ازدیدگاه شما،همین بقیه افرادقشرکم درامد هستن که شماهاوامسال شمارا در اون جایگاه باانتخابشون نشوندن مگه گناه اونها چیه که همیشه موردتمسخرمیگیریدبااین تصمیمات قلط شما،کسی که کارداره وحقوق دریافت میکنه قطعاازوام های همان نهادها، شرکتها، سازمانها چندین وچندین بار وام دریافت کرده مثلا کارمندبانکها،یانهادهای دیگر که هرکدام دو یاسه تاخونه دارن ولی من نوعی که به هر دلیلی نتونستم کارپیداکنم باید تاآخرعمراسیر اجاره خونه هاباشم ،اگرعدالت علی(ع)این بوده به این میگن اشراف گری یاهرچیزدیگه

    • قاسم ارسالی در

      باسلام
      رییس جمهور محبوب ومردمی جهت رفع گرفتاری مردم دستور صادر مینمایند ولی متاسفانه یک سری آدم راه فرار از اجرای این دستورات درست میکنند .
      شما شفاف توضیح دادید ولی حیف اونجا که فرمودی بعضی از بانکها بسته به منابع مالی شاید آنهایی را که سپرده دارند در الویت قرار دهند همین راه فرار از اجرای دستور میشود حال به هر بانکی مراجعه کنی میگوید اگر حساب داری بگیر اگر نداری پول بیاور حساب باز کن چند وقت بماند امتیاز کسب کنی بعد وام .!!!!!!!
      در صورتی که دستور رییس محترم جمهور ایجاد سهولت در کار بود این را که شما میفرمایید قبل از دستور رییس محترم جمهور هم در بانک ها جریان داشت همان خواباندن حساب وکسب امتیاز و گرفتن وام .!!! واقعٱ چرا سعی دارید کار را بپیچانید ؟!!!!!

      • ناشناس ارسالی در

        سلام به خدا هروقت اراده کردام وام بگیرم کمتر از یک ماه وام گرفتم ۱۸ درصد میگیرن ازخداشونه نیازی به این کار نیست اخه مرد حسابی ۱۰۰ میلیون ۴۴ هزارسودشه مملکتی که رویی گنج خوابیده پنجمین کشورنفت خیز جهانه بدونه طلا نقره وسنگ گران قیمت واولین کشور جهان هست که خاک ان هم داره صادر میشه اما بدبخت وفلک زده هستیم وسومالی ازما جلوتره خون گریه کن هم وطن

    • ناشناس ارسالی در

      سلام رئیس بانک رفاه اق قلا قبول نمیکنه و تازه با دهان پر میگه برو هر کجا دوست داری شکایت کن اینقد قاطع حرف میزنه انگار خودشون این قانون را دزست کرده دو بار مراجعه کردم هر بار دست از پا درازتر برگشتم پس الکی وعده ندید

    • ناشناس ارسالی در

      سلام رئیس بانک رفاه شعبه اق قلا میگه باید مبلغ ۵۰ میلیون را ب مدت سه ماه در حساب بخوابونی تا ببینیم بعدا چی میشه من اگه ۵۰ میلیون پول داشتم وام را چکار کنم بار دوم مراجعه کردم گفتم ب تهران زنگ میزنم با دهان پر و قاطع گفت برو هر کجا دوست داری زنگ بزن تازه برخورد خوبی هم نداشت

    • ناشناس ارسالی در

      سلام من ب کی و کجا شکایت کنم رئیس بانک رفاه اق قلا وام بون ضامن و کسر از خقوق را نمیده میگه برو هر جا دوست داری زنگ بزن

    • ناشناس ارسالی در

      من دو بار به بانک رفاه شعبه اق قلا مراجعه کردم بنده علاوه بر بازنشسته بودن فلج و از کار افتاده کلی هم هستم با این وضع کرونایی و با پادرد شدید و عصا با همه بدبختی رفتم رئیس بانک اولا برخورد مناسبی نکرد و کوچکترین راهنمایی هم نکرد و الکی دل ما را خوش هم نکرد گفت نمیدم لااقل میگفت چن روز صب کن ببینیم چی میشه واز الکی هم میگفت چشم بلاخره ما خوشحال بر می گشتیم ولی میگه برو هر جا دوست داری زنگ بزن

    • ناشناس ارسالی در

      همینکه در روزنامه ها و سایت ها دیدیم وام ۱۰۰ میلیونی بدون ضامن و کسر از حقوق ب بازنشسته ها میدن با خوشحالی رفتیم بانک ولی با سرافکندگی بسرون اومدیم دیدیم رئیس بانک قاطع میگه اولا ۵۰ میلیون پول در حسابت باشهب مدت سه ماهروز دوم رفتم میگه نمیشه و بهش گفتم اقای رئیس ب تهران زنگ میزنم گفت برو هر کجا دوست داری زنگ بزن

    • ناشناس ارسالی در

      سلام شدیدا هم ب این وام احتیاج دارم از نهاد ریاست جمهوری عزیز تقاضا دارم در صورت امکان برام کمک کنن تا بتوانم وام را بگیرم ازتون خواهش خواهش میکنم واقعا لازم دارم هیچگونه در امد دیکه ای ندارم ای کاش فلج هم نبودم تمام مدارک دارم صد در صد از کار افتاده کلی هستم

    • ناشناس ارسالی در

      من در حسابم تک هزار تومان ندارم چجور ۵۰ الی ۶۰ میلیون در حساب بذارم بلاخره رئیس بانک رفاه اق قلا این شزایط را برام گذاشت

      • امیرک ارسالی در

        س فقددروغ

    • ناشناس ارسالی در

      بودن توی چنین مملکی با ی همچین شرایط مسخره ای وی مشت مفت خور داخلش واقعا تاسف داره
      چرا همه چی ماله حقوق بگیراست
      پس کارگرا چه خاکی باید توی سرشون بریزن
      چرا رئیس جمهور ورهبر که ادعا دارن بفکر مردم ومملکت هست بفکر اقشار ضعیف وکم درآمد جامعه نیستن..خونه گرون..ماشین گرون..مواد خوراکی گرون..پوشاک گرون...پوشاک بچه دیگه چیه اونم گرون کردن
      اونوقت میگن آمریکا تحریم کرده ودلارو برده بالا..اخه چرا اینقدر دروغ میگین...اقای رئیس جمهور کو اونهمه وعده ای که مردم دادی فقط برای جلو اومدنت به مردم دروغ گفتی حالا جواب بده..کو خونه وماشینی که خواستی ارزون کنی..کو اون یارانه ای که چندین ماهه وعدشو دادی...والا عربای عربستان بیشتر به فکر مردمشون هستن تا شماها..متاسفم برای خودم که توی چنین مملکتی زندگی میکنم

    • س ح عسکری ارسالی در

      سلام همه نارضایتی هادرسته حرف رییس جمهور روزمین مونده بانکهااعتنانمیکنند هرکدوم سازخودشومیزنه من یه بازنشسته هستم معدل گیری کردم امتیازم B1 شد حقوق بانکرفاه میگیرم سه بار رفتم گفتود 100ملیون بزاربانک بعد سه ماه معدل بگیریم بعد اگه مردم بول داشتند 50 یا 100ملیون دنبال نخود سیاه رییس بان مرکزی نمی رفتند

    • بنفشه شیراز ارسالی در

      من برا عمل زانوی دخترم به صد ملیون پول نیاز دارم یه دختر دوازده ساله دارم با یه شوهر کارگر تو یه خونه ۵۰ متری اجاره ای طبقه بالا زندگی میکنم به وام احتیاج دارم نه ضامن کارمند دارم نه سپرده من چه خاکی باید تو سر خودم بریزم حرف من به گوش کی میرسه

    • ناشناس ارسالی در

      چرا ب مردم دروغ میگین وام کجابوده بابا کشوری ک حرف یه رییس جمهوری براش مهم نیست وای ب حال چیزای دیگه اون بالا نشسته فقط میگه وام بدین بابا کسی ب حرف تونیست دولت مریض هست چرا مردم اینجورب سرشون میارین وقتی کسی اهمیت ب حرف رییس جمهورنمیدن حداقل بیاپایین تا کسی ک می‌تونه حرفش برو داره بشینه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه