ارسال به دیگران پرینت

آیت‌الله جنتی: به برکت ولایت فقیه از امنیت بسیار خوبی برخورداریم

دبیر شورای نگهبان گفت: خداوند بر درجات امام راحل(ره) بیفزاید که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس اعلام کردند تا مساله فلسطین همیشه زنده بماند. آیت‌الله احمد جنتی در بخش دیگری از سخنان خود به نعمت امنیت در کشورمان اشاره و با ابراز تاسف از انفجار اخیر در برخی مدارس افغانستان که توسط گروه‌های تکفیری انجام شد، خاطرنشان کرد: امروز به برکت ولایت فقیه و هوشیاری مردم از امنیت بسیار خوبی برخوردار هستیم که همواره باید شکر این نعمت را به جا بیاوریم.

آیت‌الله جنتی: به برکت ولایت فقیه از امنیت بسیار خوبی برخورداریم

دبیر شورای نگهبان گفت: خداوند بر درجات امام راحل(ره) بیفزاید که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس اعلام کردند تا مساله فلسطین همیشه زنده بماند.

آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان عصر روز چهارشنبه (۷ اردیبهشت ۱۴۰۱) در جلسه این شورا با بیان اینکه باید از این چند روز فرصت باقی مانده از ماه مبارک رمضان، کمال استفاده معنوی را ببریم، گفت: در این ماه به واسطه مناجات و ادعیه‌هایی که خوانده شد، دل‌های بسیاری پاک و حاجاتشان برآورده شد که امیدواریم به فضل پروردگار این حال معنوی خوب تا ماه مبارک رمضان آینده برای همگان ادامه داشته باشد.

جنتی افزود: به پایان رسیدن ماه مبارک رمضان، بسیار مایه حسرت است؛ چراکه بهترین روزها و شب‌ها برای استغفار و دعا متعلق به این ماه پر خیر و برکت است و هرکس به میزان همتش بهره‌ای از فیوضات عظیم این ماه برده و می‌برد.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس، این پدیده مهم را از ابتکارات امام خمینی (ره) عنوان و خاطرنشان کرد: خداوند بر درجات امام راحل (ره) بیفزاید که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس اعلام کردند تا مساله فلسطین همیشه زنده بماند و بر اساس همین حرکت و مجاهدت‌های مقاومت فلسطین هر روز بر نفرت جهانی از صهیونیست‌های غاصب افزوده شده است.

دبیر شورای نگهبان در بخش دیگری از سخنان خود به نعمت امنیت در کشورمان اشاره و با ابراز تاسف از انفجار اخیر در برخی مدارس افغانستان که توسط گروه‌های تکفیری انجام شد، خاطرنشان کرد: امروز به برکت ولایت فقیه و هوشیاری مردم از امنیت بسیار خوبی برخوردار هستیم که همواره باید شکر این نعمت را به جا بیاوریم.

جنتی تصریح کرد: ما هرچه داریم از ولایت ائمه هدی است که ولایت فقیه نیز در همین مسیر گام بر می‌دارد؛ از خدای متعال می‌خواهیم که دائماً بر عزت رهبری انقلاب افزوده شود.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه