ارسال به دیگران پرینت

ولادیمیر پوتین:

در صورت تهدید امنیت راهبردی روسیه، پاسخی برق آسا می‌دهیم

رییس جمهور روسیه امروز در سخنانی هشدار داد: در صورت تهدید امنیت راهبردی روسیه، پاسخی برق آسا می‌دهیم.

در صورت تهدید امنیت راهبردی روسیه، پاسخی برق آسا می‌دهیم

 «ولادیمیر پوتین» رییس جمهور روسیه امروز چهارشنبه در شورای قانونگذاران در مجلس فدرال فدراسیون روسیه در سخنانی اعلام کرد: اگر کسی بخواهد از خارج در اوضاع اوکراین مداخله کند و موجب تهدید راهبردی مسکو شود، حملات ما برق آسا خواهد بود.

رییس جمهور روسیه در این خصوص گفت: ضمانت می دهیم که روسیه به همه چالش ها و تهدیدات پاسخی مناسب خواهد داد، همینطور بوده و خواهد بود. تمام اهداف عملیات ویژه در دونباس بی قید و شرط محقق خواهد شد.

«ولادیمیر پوتین» در ادامه افزود: روسیه خاطرش هست که غرب چگونه تروریست ها را در قفقاز تشویق کرد. روسیه ایجاد کشوری ضدروسی در اطراف مرزهای خود را برنمی تابد. تعداد نئونازی ها در اوکراین رو به افزایش است.

وی در این باره اضافه کرد: زمانی روسیه به شکلی دوستانه و برادرانه به ایجاد روابط با کشور مستقل اوکراین واکنش مساعدی نشان خواهد داد که (بداند) این کشور دوست خواهد بود و ما با یکدیگر به سمت توسعه و پیشرفت حرکت می‌کنیم و در شرایط جدید تاریخی، هیچ کس روی ایجاد یک کشور ضدروس در سرزمین‌های تاریخی روسیه حساب نکرده است. ما اجازه این کار را نمی‌توانیم بدهیم.

پوتین تأکید کرد: اتحاد و همبستگی مردم ما ارزش زیادی دارد و تضمین می کند که روسیه به سخت ترین چالش‌ها و تهدیدات پاسخ مناسب داده، قاطعانه از پس مخاطرات جاری بر می آید. غرب می‌خواست مشکلات گذشته را به حال حاضر منتقل کرده و روسیه را به گوشه‌ای دور از بقه بکشاند، اما به هدفش نرسید.آنها تدارک گسترده‌ ای برای جنگ اقتصادی داشتند.

رییس کرملین افزود: به یاد داریم که چگونه کشورهای غربی در دهه‌های ۹۰ و ۲۰۰۰ تروریست‌ها و راهزنان را در قفقاز شمالی تشویق می‌کردند. اما آنها این کار را نکردند تا ما را ارتقاء دهند. هدف آن ها از این اقدام، انتقال مشکلات گذشته به زندگی امروز ما، تحریک احساسات تجزیه طلبانه و در نهایت تجزیه و نابودی ما بود. آن ها (غربی ها) می خواستند در نهایت ما را به چاه بیندازند. بسیاری در همه زمان ها به دنبال اقدام علیه روسیه بودند.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه