ارسال به دیگران پرینت

وزیر بهداشت:

تاکنون ۱۴۹ میلیون دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است

بهرام عین اللهی روز چهارشنبه در نشستشورای اداری شهرستان آبیک در جریان بیستمین سفر استانی رییس جمهور،‌افزود: ایران در سالهای گذشته قدرت خود را در عرصه دفاع مقدس، علم و پزشکی نشان داده است.

 تاکنون ۱۴۹ میلیون دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در شروع کار دولت سیزدهم پنج میلیون دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده بود اما با کار انقلابی انجام شده این رقم به ۱۴۹ میلیون دوز واکسن رسیده است.

بهرام عین اللهی روز چهارشنبه در نشستشورای اداری شهرستان آبیک در جریان بیستمین سفر استانی رییس جمهور،‌افزود: ایران در سالهای گذشته قدرت خود را در عرصه دفاع مقدس، علم و پزشکی نشان داده است.

وی با بیان اینکه کشور ما در مقابله با کرونا روسفید شد،افزود: یکی از مهم‌ترین کارها در این عرصه‌ ساخت واکسن توسط دانشمندان و جهادگران ایرانی بود که علیرغم تحریم‌های ناجوانمردانه، قدرت نمایی کردند و در واقع با تلاش همه دانشمندان ایرانی، صحنه‌های زیبایی از علم و جهاد بر همگان مشخص شد.

عین‌اللهی تصریح کرد: در دوران کرونا شاهد بودیم که چگونه وقتی اعلام نیاز به حضور مردم شد، مردم پای کار آمده و در بحث واکسیناسیون با کمک همین ملت بیش از ۱۴۹ میلیون دُز واکسن تزریق شد تا مردم نوروز امسال توانستند با خیال آسوده‌تری به دید و بازدید بروند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه به تحریم‌های ناجوانمردانه آمریکا و غرب علیه کشور و ملت ایران اشاره کرد و افزود: بعد گذشت سالها از پایان هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس امروز همچنان جنگ در جبهه دیگری ادامه دارد و چه بسا جنگ امروز سخت‌تر از هشت سال دفاع مقدس است.

نماینده ویژه دولت در سفر استانی رییس جمهور، سفرها و دیدارهای چهره به چهره هیات دولت و رییس جمهور را مفید دانست و تاکید کرد: امروز بیستمین سفر استانی هیات دولت و رییس جمهور طی هشت ماه گذشته انجام شد که در هر سفر شاهد اقدامات مفید و پرباری بودیم.

وی با اشاره به لزوم توجه به توسعه شرکت های دانش‌بنیان، افزود: توجه به حوزه دانش بنیان بسیاری از مشکلات را رفع خواهد کرد و این موضوع باعث می‌شود جلوی خروج ارز از کشور گرفته شود.

عین اللهی با اشاره به بازدید خود از بیمارستان دولتی شهدای آبیک وضعیت این بیمارستان را نامناسب دانست و تصریح کرد: با توجه به جمعیت شهرستان آبیک لازم است امکانات این بیمارستان ارتقا و مساحت آن افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه زمینی به مساحت ۳ هزار مترمربع در مالکیت بیمارستان است، افزود: امید است در صورتی که این طرح با کمک خیرین به پیشرفت ۵۰ درصدی برسد با کمک دولت پروژه تکمیل شود و شاهد افتتاح آن باشیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اضافه کرد: از آنجا که سیاست ما تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است، نمی‌توانیم پروژه‌ای را کلنگ‌زنی کنیم و لازم است با ورود خیرین در این حوزه اجرای پروژه یاد شده را آغاز کنیم تا با کمک دولت به اتمام برسد و مردم از خدمات آن بهره‌مند شوند.

رییس جمهور و هیات همراه بعدازظهر امروز چهارشنبه در قالب سفرهای استانی دولت سیزدهم به قزوین سفر کرده است.

رییس جمهور پیش از این به ۱۹ استان کشور شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان، مازندران، مشهد و البرز سفر کرده بود.

 

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه