ارسال به دیگران پرینت

خرید ملک در ترکیه از سوی خانوادهٔ آقای قالیباف

شکایت قالیباف از جعفرزاده ایمن‌آبادی

رئیس مجلس از یک نمایندهٔ سابق مجلس، به‌دلیل انتشار مطلب کذب درباره خرید ملک در ترکیه و تشویش اذهان عمومی، شکایت خواهد کرد.

 شکایت قالیباف از جعفرزاده ایمن‌آبادی

رئیس مجلس از یک نمایندهٔ سابق مجلس، به‌دلیل انتشار مطلب کذب درباره خرید ملک در ترکیه و تشویش اذهان عمومی، شکایت خواهد کرد.

صفحه اطلاع رسانی محمدباقر قالیباف در فضای مجازی نوشت: جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده پیشین مجلس که از حامیان دولت روحانی بود، در گفت‌و‌گویی ادعای کذبِ فردی خارج‌نشین درباره خرید ملک در ترکیه از سوی خانوادهٔ آقای قالیباف را در قالب یک مصاحبه تکرار کرده است.

بنا به نوشته این صفحه، پیش از این، ادعای فردی به نام اسماعیلی، که سابقهٔ توهین به مقام شامخ حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را دارد و از کشور خارج شده، تکذیب شده بود. بااین‌حال، جعفرزاده نمایندهٔ پیشین مجلس این ادعا را تکرار کرد که نشر اکاذیب محسوب می‌شود. 

صفحه اطلاع رسانی رئیس مجلس اعلام کرده شکایت قالیباف از جعفرزاده به‌زودی انجام خواهد شد تا، با روشن‌شدن حقیقت، اجازهٔ جهت‌دهی به افکار عمومی با دروغ و اخبار داده نشود.

امروز غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مجلس دهم در مصاحبه‌ای ادعایی مطرح کرد مبنی‌بر این‌که قالیباف دو دستگاه آپارتمان را در ترکیه خریداری می‌کند، سوال بنده از ایشان این است که پول خرید دو دستگاه آپارتمان را از کجا آورده است؟

 

 

همچنین بخوانید:

 

خرید سیسمونی از ترکیه

سکوت قالیباف درباره ماجرای خرید سیسمونی از ترکیه

رئیس مجلس گفت: امروز جبهه انقلاب در شرایطی قرار دارد که محکوم به موفقیت است. موفقیتی که انقلاب، کشور و مردم به آن نیاز دارند البته بارها بر این موضوع تأکید کرده‌ام که هماهنگی میان مجلس و دولت به تنهایی کفایت نمی‌کند یعنی لازم است اما کافی نیست.

سکوت قالیباف درباره ماجرای خرید سیسمونی از ترکیه
 

رئیس مجلس گفت: امروز جبهه انقلاب در شرایطی قرار دارد که محکوم به موفقیت است. موفقیتی که انقلاب، کشور و مردم به آن نیاز دارند البته بارها بر این موضوع تأکید کرده‌ام که هماهنگی میان مجلس و دولت به تنهایی کفایت نمی‌کند یعنی لازم است اما کافی نیست.

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر اینکه در مقابل مشکلات نمی توان به مردم گفت که این موضوع مربوط به دولت بوده و به مجلس ربط ندارد گفت: منهای اینکه گفتن چنین صحبتی را وجدان ما اجازه نمی‌دهد در صورت بیان آن نیز مردم این سخنان را قبول نخواهند کرد، لذا مجلس و دولت در کنار هم باید مشکلات را حل کنند چون مردم برای حل مشکلاتشان فرقی بین مجلس و دولت قائل نیستند.

 

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست خود با معاونت‌های پارلمانی دولت امروز (یکشنبه، ۴ اردیبهشت ماه) با تأکید بر اینکه هیچ‌زمانی ضرورت هماهنگی میان مجلس و دولت به اندازه امروز نبوده است، بیان کرد: امروز جبهه انقلاب در شرایطی قرار دارد که محکوم به موفقیت است. موفقیتی که انقلاب، کشور و مردم به آن نیاز دارند البته بارها بر این موضوع تأکید کرده‌ام که هماهنگی میان مجلس و دولت به تنهایی کفایت نمی‌کند یعنی لازم است اما کافی نیست.

 
 

 

 

رئیس مجلس با بیان اینکه هماهنگی بسیار قابل اهمیت است اما آن هماهنگی ارزشمند است که منجر به هم افزایی شود افزود: هر هم افزایی دارای یک ذی نفع است و در اینجا بدون شک مردم باید از تصمیمات مجلس و دولت ذی‌نفع باشند.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ذی نفع بودن مردم بسیار مهم است بنابراین هرکار مهم و یک فرصت بزرگ می‌تواند یک تهدید بزرگ هم باشد. هرکجا بایستید مخالفان سفت و سختی وجود دارد که منافع آن‌ها در تضاد با این راهبرد است. براین اساس آن‌ها به صورت مرتب تلاش خواهند کرد تا این موضوع مهم یعنی منتفع شدن مردم اتفاق نیفتد.

وی همچنین اظهار کرد: یکی از مسائل مهم و مورد توجه سیاست‌های کلان قانونگذاری است که بحث تنقیح قوانین در این میان از موضوعات بسیار مهم و اثرگذاری است که در حال بررسی آن هستیم، البته طی سال‌ها بحث تنقیح قوانین در مجلس انجام می‌شده، اما اکنون به این موضوع پی برده ایم که از این مسیر به نتیجه نمی‌رسیم، زیرا اقداماتی که افراد انجام می‌دهند ممکن است دچار خطاهایی باشد، بنابراین حدود ۴ ماه است که از طریق هوش مصنوعی در حال تنقیح ۱۲هزار قانون هستیم تا قوانین در یک طبقه بندی به روز شده به جامعه ارائه شود.

 

قالیباف با اشاره به برنامه ریزی مجلس برای توجه جدی به حوزه نظارت و تعیین جلسات روزهای سه شنبه صحن علنی به دستورکارهای نظارتی، تأکید کرد: اگر در جایی نیاز به نظارت باشد این وظیفه مجلس است که در نظارت بر اجرا و پیگیری قانون وظایف خود را انجام دهد البته این کار هم منصفانه، اخلاق‌مدارانه و در جای خود انجام خواهد شد.

رئیس نهاد قانونگذاری کشور با تأکید بر اینکه مردم در شرایط سختی به سر می‌برند و اکثر آنها کاری به مجلس و یا دولت به تنهایی ندارند، گفت: در شرایط فعلی در صورت هر موفقیتی، آن را به پای مجلس و دولت می‌نویسند و در صورت شکست نیز باز این گونه خواهد بود. به تمام معنا به جهت کارکردی، رویکردی و باورها در یک قایق نشسته‌ایم و باید همه به یک سمت پارو بزنیم و صورت هدف‌گذاری درست، انرژی به بیراهه نخواهد رفت.

 

وی ادامه داد: وضع گرانی‌ها در کشور غیرقابل دفاع شده است. آیا می‌توانیم به مردم بگویم که این موضوع مربوط به دولت بوده و به مجلس ربط ندارد. منهای اینکه گفتن چنین صحبتی را وجدان ما اجازه نمی‌دهد در صورت بیان آن نیز مردم این سخنان را قبول نخواهند کرد.

رئیس قوه مقننه کشورمان بیان کرد: مجلس و دولت در کنار هم باید مسائل را پیش ببرند و با این نگاه باید مشکلات مردم را حل کرد.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • غلومعلی ارسالی در

      ایمن آبادی دروغ میگه!!!

    • هادی ارسالی در

      سوال خطرناکی پرسیده،

    • ناشناس ارسالی در

      اقای قالیباف یک فکری برای دست اندازهای غیر استاندارد خیابانها مخصوصا شهر باغ ابریشم بنمایید

    • مهدی ارسالی در

      کسی که کالسکه بچه رو از ترکیه میخره خرید ملک چیز عجیبی نیست

    • ناشناس ارسالی در

      با سلام
      اتفاقا باید از این نماینده تشکر کنند چون اگر برای خرید ملک رفته باشند خیلی قابل توجیح تر از سایر مواردی هست که عنوان شده.این نماینده خواسته به ایشان کمک کنند.کاش ایشان می امدند صادقانه با مردم صحبت می کردند ومی گفتند این رویه من وسایر مسولان نیست و اشتباهی است که انجام شده ودیگر تکرار نمیشود.شکایت وادامه این ماجرا نمکی است که برزخم احساسات جریحه دار شده مردم خواهد بود .بزارید فراموش شود.

    • ناشناس ارسالی در

      آقای دکتر مهندس خلبان سردار ، رفتی خریدی زدی به نام فامیل دامادت دیگه ، حالا چرا گرخیدی ؟؟

    • مثلا طرح صیانت😆 ارسالی در

      لطفا پس از تشکیل دادگاه جهت اجرای عدالت به فایل صوتی و پرونده دوره ی شهرداری جناب قالیباف هم رسیدگی کنید

    • ناشناس ارسالی در

      دامادشم یک آپارتمان در بهترین نقطه استانبول خریده

    • محمد ارسالی در

      کی از دست قالیباف شکایت کنه بابت این همه بدبختی که سر ملت ایران امده . شما مشتی مسئول بدرد نخور بیشتر نیستید

      • ناشناس ارسالی در

        خودت خودت رو بد بخت کردی به اون چه... شما چرا هر چی خرابی گذشته رو گردن اون میندازین

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه