ارسال به دیگران پرینت

فرماندار قزوین تشریح کرد؛

نحوه جمع‌آوری نامه‌های مردمی در سفر رئیس جمهور به استان قزوین

فرماندار قزوین از راه اندازی سامانه ۱۱۱ و همچنین برپایی میزهای تخصصی خدمت برای پاسخگویی به مشکلات مردم استان قزوین همزمان با سفر رئیس جمهور خبر داد.

نحوه جمع‌آوری نامه‌های مردمی در سفر رئیس جمهور به استان قزوین

عباس کاظمی با اشاره به سفر ریاست محترم جمهوری به استان قزوین و نحوه جمع‌آوری نامه‌های مردمی اظهار کرد: در حوزه نظام ارتباطات مردمی در سفرهای استانی ریاست جمهور در ارتباط با پاسخگویی برخط، تلفن ۱۱۱ ستاد پاسخگویی در استان قزوین راه اندازی شده و پذیرای صحبت و مشکلات مردم عزیز قزوین خواهد بود.

وی افزود: از ساعت ۷:۳۰ صبح فردا چهارشنبه تا ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه این سامانه فعال است و همزمان ۱۷۰ اپراتور مشکلات مردم را شنیده و ثبت می‌کنند و سپس به دستگاه‌های مرتبط ارجاع خواهند داد تا مشکلات مردم پیگیری شود.

فرماندار قزوین با بیان اینکه در مرکز استان ۳۲ میز ارتباطات مردمی با حضور نمایندگان وزرا و معاونین رئیس جمهور راه اندازی شده است، عنوان کرد: این ستادها از ساعت ۱۴ تا ۲۲ فردا چهارشنبه برپا خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این میزهای خدمت به صورت تخصصی در دستگاه‌ها دایر خواهد بود، تصریح کرد: به طور مثال معاون وزیر جهاد کشاورزی در سازمان جهاد کشاورزی پذیرای مشکلات مردم در حوزه مرتبط با کشاورزی خواهد بود.

کاظمی بیان کرد: در شهرستان‌های استان نیز وزرا به عنوان نماینده رؤسای جمهور اعزام خواهند شد و مردم می‌توانند از این طریق مشکلات خود را طرح کنند.

وی تاکید کرد: علاوه بر این، خودروهای سیاری در محل‌های سخنرانی ریاست جمهور و روبروی استانداری قزوین تدارک دیده شده تا نامه‌های مردمی را دریافت کند.

فرماندار قزوین در پایان یادآور شد: تمام تلاش ما این خواهد بود تا دغدغه‌ها و مشکلات مردمی به طور دقیق احصا و پیگیری شود.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      منت سر مردم می گذارید؟باتک تک رای این مردم روی آن کرسی ها نشسته اید.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه