ارسال به دیگران پرینت

زلنسکی:

سرنوشت اروپا و امنیت جهانی در اوکراین مشخص خواهد شد

رئیس جمهور اوکراین گفت: سرنوشت اروپا و امنیت جهانی در اوکراین تعیین خواهد شد.

سرنوشت اروپا و امنیت جهانی در اوکراین مشخص خواهد شد

به نقل از گاردین، «ولودیمیر زلنسکی»، رئیس جمهور اوکراین در جدیدترین سخنرانی شبانه خود در آغاز سومین ماه جنگ در اوکراین گفت: سرنوشت اروپا و امنیت جهانی در اوکراین تعیین می‌شود.

به گفته زلنسکی، همه در جهان - و حتی کسانی که آشکارا از ما حمایت نمی‌کنند - موافقند که در اوکراین است که سرنوشت اروپا، سرنوشت امنیت جهانی و سرنوشت نظام دموکراتیک تعیین می‌شود و بالاتر از همه، تصمیم گرفته می‌شود که زندگی در مرکز و شرق قاره ما چگونه خواهد بود و آیا اصلاً زندگی وجود خواهد داشت یا خیر...

زلنسکی گفت: «حتی در حالی که جنگ ادامه دارد، ما نشان می‌دهیم که به اوکراین فرصت‌های بیشتری برای توسعه می‌دهیم. ما حرکت خود را به سمت اتحادیه اروپا تا حد امکان تسریع می‌کنیم. ما قبلاً یک لحظه تاریخی، یک مرحله مهم را با دریافت و پاسخ به یک پرسشنامه ویژه که قبل از کسب وضعیت نامزد عضویت در اتحادیه اروپا در اختیار هر کشور قرار گرفته بود، پشت سر گذاشته‌ایم.»

رئیس جمهور اوکراین همچنین افزود: «حتی اکنون که جنگ همچنان ادامه دارد، ما در حال ایجاد پایگاه لازم برای بازسازی اوکراین هستیم.»

بالاترین مقام اجرایی اوکراین همچنین گفت که از زمان آغاز تهاجم تاکنون بسیاری از شهرها و جوامع هنوز تحت کنترل موقت ارتش روسیه هستند، اما من شک ندارم که این فقط یک مسئله زمان بر است و ما سرزمین خود را آزاد خواهیم کرد.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه