ارسال به دیگران پرینت

متولدین ماههای مختلف

همسران فداکار در متولدین این ماه‌ها هستند ! | انتخاب برای ازدواج!

همسر فداکار توجه زیادی به خواسته های شما دارد. در بسیاری از افراد از خودگذشتگی بخش جدایی ناپذیر از آنها است زیرا این خصوصیت با ماه تولدشان رابطه مستقیم دارد

همسران فداکار در متولدین این ماه‌ها هستند ! | انتخاب برای ازدواج!

آیا افرادی را دور و برِ خودتان دیده اید که بیش از اینکه به خودشان فکر کنند به فکر دیگران هستند؟ آن ها معمولاً نمی توانند نیازهای خود را در اولویت قرار دهند، زیرا همیشه نگران و بی تاب اعضای خانواده، دوستان و افراد دور و بر خودشان می باشند. این افراد بعد از ازدواج هم همین روحیه فداکارانه را دارند. در این قسمت قصد داریم به شما بگوییم که فداکارترین افراد در زندگی چه کسانی هستند.

اسفند

اسفند ماهی ها افرادی هستند که معمولاً بیشترین حد فداکاری را برای دوستان و خانواده شان می کنند. آنها از این موضوع رضایت دارند، زیرا دوست دارند که رضایت دیگران را جلب کنند و زمانی که این کار را انجام دهند، احساس آرامش می کنند. آنها افراد خودخواهی نیستند و خیلی خوب می توان آنها را متقاعد کرد و وارد مذاکره شد. گاهی اوقات هم مورد سو استفاده قرار می‌ گیرند زیرا نه گفتن از نظرشان کار راحتی نیست. دوست ندارند که خودخواه باشند و به خاطر همین دیگران نمی‌ توانند این رفتار را در آنها عوض کنند.

تیر

تیر ماهی ها افراد به شدت فداکاری هستند و به خودشان فکر نمی‌ کنند. به دنبال ایجاد یک زندگی راحت برای دیگران می باشند. مخصوصاً اگر کسی را دوست داشته باشند، از هیچ تلاشی برای آرامش او دریغ نمی کنند. آن ها افرادی هستند که بیش از خودشان به بقیه فکر می‌ کنند. هیچ گونه خودخواهی در آنها راه ندارد. آنها دوست دارند که همیشه حال خوب را در دیگران ایجاد کنند و همیشه به دنبال جلب رضایت اطرافیان شان هستند.

دی

برای یک دی ماهی فداکاری و از خودگذشتگی جزئی از زندگی محسوب می‌ شود. آن ها با این احساس فداکارانه زندگی می‌ کنند. هر وقت به آنها نیاز داشته باشید، حتماً به شما کمک می کنند. جزء افرادی هستند که حتی می‌ توانند از حقوق خودشان بگذرند و به شما کمک کنند و در نتیجه اتفاقات بزرگی در کنار آن ها برایتان رقم می خورد و خیلی خوب می توانید روی آن ها حساب کنید.

مهر

مهر ماهی ها افرادی هستند که زمانی که دیگران را ناامید و ناراحت ببینند، هر کاری را انجام می‌ دهند تا حال خوب را در آنها به وجود بیاورند. خیلی خوب به فکر جلب رضایت دیگران هستند؛ حتی نیازهای آنها را برطرف می‌ کنند تا حال شان خوب شود. اصلاً خودخواه نیستند و در بسیاری از لحظات زندگی فداکاری کرده اند، بدون اینکه کسی متوجه این موضوع باشد.

شهریور

شهریور ماهی ها افراد ایده آل گرایی هستند اما به این معنا نیست که از خود گذشتگی ندارند. حقیقت اینجاست که آنها در میان دوستان و اعضای خانواده فرد فداکاری محسوب می شوند. همیشه برای کمک آماده هستند و هیچ‌گاه توقع جبران از سمت شما ندارند و برای حال خوبِ خودشان فداکاری می‌ کنند تا ارامش داشته باشند. آن ها افراد مسئولیت پذیری هستند و اشتباهات خود را قبول کرده و آنها را جبران می کنند.

بهمن

بهمن ماهی ها افرادی هستند که اگر در زندگیتان باشند، حتما برای تان فدا کاری می کنند. به دنبال ایجاد تغییرات مثبت در زندگی شما می گردند. افرادی هستند که خیلی به خودشان فکر نمی‌ کنند. دوست دارند که اطرافیان شان از زندگی رضایت داشته باشند و‌ همیشه برای کمک آماده به خدمت هستند؛ حتی اگر سخت‌ترین کار ها را از آن ها بخواهید.

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه