ارسال به دیگران پرینت

قیمت خودرو | قیمت‌گذاری خودرو | خودروهای داخلی

رشد 1 تا 3 میلیون تومانی خودروهای داخلی + جدول

4 اردیبهشت 1401 برخلاف آنچه تصور می شد بازار خودرو روز آرامی را پشت سرگذارد، رصد بازار خودرو نیز نشان دهنده آن است که خودروهای داخلی با رشد 1 تا 3 میلیون تومان در بازار عرضه شدند.



 رشد 1 تا 3 میلیون تومانی خودروهای داخلی + جدول

 4 اردیبهشت 1401 برخلاف آنچه تصور می شد بازار خودرو روز آرامی را پشت سرگذارد، رصد بازار خودرو نیز نشان دهنده آن است که خودروهای داخلی با رشد 1 تا 3 میلیون تومان در بازار عرضه شدند.

رشد اندک نرخ دلار تنها دلیلی است که فعالان بازار خودرو نوسان رو به بالای قیمت خودرو را به آن نسبت داده و معتقدند این نرخ هر چند اندک بوده، اما دستمایه ای شده برای عرضه کنندگان تا به واسطه آن بتوانند رشد قیمت در بازار داشته باشند.

از سوی دیگر عرضه قطره چکانی خودرو در بازار نیز بر افزایشی شدن قیمت خودرو اثرگذاشته است، بطوریکه به گفته فعالان بازار خودرو کمبود خودرو و تخصیص تولیدات خودروسازان به خودروهای پیش فروش شده موجب شده تا بازار آزاد با کمبود روبرو شود که این امر نیز بر بازار اثرگذار بوده است.

براساس ارزیابی های بازار امروز«سمند LX»، «سمند سورن پلاس»، «پژو 207 دنده ای»، و «پژو 207 سقف شیشه ای» در میان محصولات پرتیراژ ایران خودرو و «کوییک معمولی» و «ساینا» در میان محصولات سایپا رشد قیمت داشته اند.

 
 

 

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «پژو 207 سقف شیشه ای»، «سمند LX» ، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

امروز در بازار خودرو «سمند LX با موتورEF7 »، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس» و پژو 207 سقف شیشه ای» در بازار رشد یک میلیون تومانی قیمت داشته اند.

 
 

براساس ارزیابی بازار امروز «سمند LX» در بازار امروز با رشد سه میلیونی 283 میلیون تومان قیمت خورد، اما «سمند LX با موتورEF7 » بدون تغییر 323 میلیون تومان در بازار عرضه شد. از سوی دیگر امروز «سمند سورن پلاس» نیز رشدی 2 میلیونی داشت و 325 میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

«رانا پلاس» هم تغییری در بازار نداشت و  333 میلیون به فروش رسید. «دنا معمولی» هم تغییر قیمت نداشت و 385 میلیون تومان در بازار معامله شد. «دنا پلاس توربو اتومات» نیز بدون تغییر 492 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

اما در میان خانواده پژو 207 نیز امروز «پژو 207 دنده ای» در بازار 387 میلیون تومان دست به دست شد و قیمت «پژو 207 شقف شیشه ای» هم با رشد 2میلیونی در بازار به400 میلیونی شد .

ایران 4

 

 

منبع : اقتصاد نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه