ارسال به دیگران پرینت

تست شخصیت شناسی

به نظر شما کدام یک از این آدمها آزاد و شادتر است؟

در این تصویری که مشاهده می کنید یک فرد حضور دارد که بیشتر از بقیه افراد آزاد و شادتر است شما می توانید او را پیدا کنید؟

 به نظر شما کدام یک از این آدمها آزاد و شادتر است؟

شما با پیدا کردن فردی که بیشتر از بقیه آزاد و شاد است در واقع در حال به چالش کشیدن مغز خود هستید و شخصیت خود را بروز می دهید.

بنظر شما کدام فرد آزاد تر از بقیه افراد است؟

شکل یک

برای شما ، آزادی تنها یک شعار زیبا نیست . شما میدانید چه چیزی واقعی تر ، راستینتر و نه لزوما فوق العاده است . شما بی سروصدا آزادانه زندگی میکنید ؛ چرا که آزادی حالتی عادی برایتان است . حس میکنید صاحب زندگیتان ، خودتان هستید ؛ و این خیلی برای شما ارزش دارد .

شکل دو

برای شما ، آزادی لذت است ، خوشی است . آزادی برایتان یک امر عادی نیست ، بنابراین وقتی آن را تجربه میکنید ، حس میکنید شش هایتان با اکسیژن پر شده است . باید یاد بگیرید به این لذت ، فرصت ظاهر شدن بدهید .

شکل سه

برای شما ، آزادی یک حالت شخصی نیست بله برعکس شما با دیگران زندگی میکنید ، به اشتراک می گذارید ، و به خصوص زمانی برجسته و پدیدار می شوید که کسانی را پیدا می کنید که مانند شما فکر می کنند و برخلاف انتظار عمل کردن برایشان مهم نیست . شما میتوانید در تبادل و اتحاد با دیگران ، برای خودتان تجربه کسب کنید .

شکل چهار

شما احتمالا انسانی قانونمند و دارای چارچوب هستید . برای همین وقتی حس آزادی بهتان دست می دهد ، به تمام وجودتان حس فوران و خروش دست می دهد . اگر به خودتان اجازه خیال پردازی و کاوش شگفتیها را بدهید ، مثل یک کودک میشوید ، بازی میکنید و به معنای واقعی خوش حالی را تجربه میکنید .

 

منبع : سایت طلا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه