ارسال به دیگران پرینت

آرین منش:

احزاب اصولگرا قادر به دفاع جانانه از کارنامه دولت نیستند

یک فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه وعده های دولت در زمینه اقتصادی هنوز محقق نشده است، گفت: احزاب اصولگرا قادر به دفاع جانانه از کارنام دولت نیستند.


احزاب اصولگرا قادر به دفاع جانانه از کارنامه دولت نیستند

محمد جواد آرین منش در گفت وگو ، در پاسخ به این پرسش که آیا احزاب و تشکل های سیاسی اصولگرا در دفاع از اقدامات دولت فعالیت کافی دارند، اظهار کرد: اصولا احزاب و تشکل های سیاسی از جایگاه مناسبی در کشور برخوردار نبوده و فعالیت آنها هم عمدتا در فصل انتخابات است و بعد از پایان انتخابات به محاق می روند.

وی ادامه داد: احزاب اصولگرا قاعدتا باید خود را شریک دولت بدانند، چون از حامیان دولت هستند. وعده های دولت در زمینه اقتصادی هنوز محقق نشده است و تورم و گرانی ها زیاد است و مردم راضی نیستند و در این شرایط طبیعی است که قادر به دفاع جانانه از کارنامه دولت نیستند و مثل احزاب اصلاح طلب، آنها هم سکوت کرده و فعالیت چشمگیری ندارند.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت در برخی زمینه ها مثل تامین واکسن و مهار کرونا یا آزادسازی سواحل موفق بوده است، تصریح کرد: مردم با این حال توقع دارند که مشکلات اقتصادی و معیشتی آنها حل شود و کارنامه دولت در این زمنیه تاکنون موفق نبوده است.

آرین منش با اشاره به توجیه موافقان دولت درباره لزوم داشتن زمان کافی برای حل مشکلات اقتصادی، گفت: مردم مسائل پیچیده اقتصادی را نمی‌توانند تجزیه و تحلیل کنند، اما هر روز می بینند که سفره شان کوچک تر می شود. دولت در این زمینه نتوانسته دستاوردی داشته باشد و احزاب اصولگرا هم قادر به دفاع از دولت نیستند. از سویی بسیاری از مسائل کشور هم به برجام گره خورد است و در صورت حل این مساله، اموال ایران آزاد می شد و این عامل می توانست تا حدودی و در کوتاه مدت مشکلات اقتصادی را حل کند.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه