ارسال به دیگران پرینت

رسانه ملّی | رئیس صداوسیما | رهبر

کانال‌های مجازی بخشی از دیدار رئیس صداوسیما با رهبر معظم انقلاب را تحریف کردند

خبرگزاری تسنیم نوشت که پیگیری‌های خبرنگار این خبرگزاری نشان می‌دهد در دیدار دیدار رئیس سازمان صداوسیما با رهبر معظم انقلاب از افراد و مصادیق نام برده نشده؛ در حالی که در روایتِ منتشر شده در فضای‌مجازی با ذکر نام‌ چهره‌هایی همچون عادل فردوسی‌پور و رامبد جوان، مواضعی مرتبط با حضور این چهره‌ها در تلویزیون به رهبر انقلاب نسبت داده شده است.

 کانال‌های مجازی بخشی از دیدار رئیس صداوسیما با رهبر معظم انقلاب را تحریف کردند

برخی از کانال‌های مجازی امروز خبری را از دیدار رئیس صدا و سیما با رهبر انقلاب منتشر کردند که به 27 فروردین‌ماه برمی‌گشت.

مدیرکل روابط عمومی رسانه ملّی هم صحت اصل این دیدار را تأیید کرده است اما آیا آن نکاتی که در این دیدار رد و بدل شده همانی است که در فضای‌ِ مجازی دست به دست می‌شود؟

حسین قرایی به عنوان مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما تصمیم گرفت در توئیتی نسبت به تحریفات مطرح شده درباره این دیدار در کانالهای مجازی واکنش نشان دهد.

او در توئیت خود نوشته است: «انتشار خبری سراسر تحریف از دیدار شیرین و الهام بخش رئیس سازمان با رهبر معظم انقلاب، قاعدتاً کار کسانی است که از حمایت جدی رهبری از تحول در سازمان ناراحت‌اند و ژورنالیسم زردشان را برای مقابله با رویش سبز رسانه ملی فعال کرده‌اند.»

پیگیری‌های خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد در این دیدار از افراد و مصادیق نام برده نشده؛ در حالی که در روایتِ منتشر شده در فضای‌مجازی با ذکر نام‌ چهره‌هایی همچون عادل فردوسی‌پور و رامبد جوان، مواضعی مرتبط با حضور این چهره‌ها در تلویزیون به رهبر انقلاب نسبت داده شده است.

در خبرِ پخش‌شده فضای‌مجازی عنوان شده بود که وحید جلیلی قائم‌مقام رئیس صداوسیما در امور فرهنگی هم در دیدار با مقام معظم رهبری حضور داشته، اما اطلاعات کسب شده نشان می‌دهد که چنین نبوده است. همچنین سؤال پیمان جبلی از رهبر انقلاب درباره حضورِ فردوسی‌پور در صدا و سیما و یا ادامه همکاری با رامبد جوان نیز از موارد تحریف شده این دیدار است.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه