ارسال به دیگران پرینت

فینال | کشتی فرنگی قهرمانی | تیم ملی

چهارمین طلای ایران بر گردن نماینده کهنه‌کار ایران + ویدئو

«مهدی بالی» در فینال وزن ۹۷ کیلوگرم پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی سال ۲۰۲۲ آسیا با شکست نماینده کهنه‌کار ازبک چهارمین طلای تیم ملی را در اولان‌باتور بر گردن آویخت.

چهارمین طلای ایران بر گردن نماینده کهنه‌کار ایران + ویدئو

«مهدی بالی» در فینال وزن ۹۷ کیلوگرم پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی سال ۲۰۲۲ آسیا با شکست نماینده کهنه‌کار ازبک چهارمین طلای تیم ملی را در اولان‌باتور بر گردن آویخت.پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از روز گذشته در اولان باتور مغولستان آغاز شد و امروز (چهارشنبه) با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به کار خود پایان خواهد داد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم مهدی بالی در دور نخست با نتیجه ۴ بر ۴ و ضربه فنی پارک جی وو از کره جنوبی را مغلوب کرد. وی در دور دوم و در مرحله نیمه نهایی مقابل اوزور ژوژوپبکوف قهرمان آسیا از قرقیزستان با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد. بالی در این دیدار مقابل رستم آساکولوف دارنده مدال نقره و برنز جهان از ازبکستان با نتیجه پنج بر یک به پیروزی رسید.

پیش از این محمدرضا مختاری و رسول گرمسیری در وزن‌های ۷۲ و ۹۷ کیلوگرم کیلوگرم طلا گرفتند. مهدی محسن‌نژاد در وزن ۶۰ کیلوگرم صاحب مدال نقره شد و شاهین بداغی نیز در جایگاه پنجم وزن ۶۷ کیلوگرم قرار گرفت.

روز گذشته و در پایان رقابت‌های پنج وزن نخست ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت و ایمان محمدی و عارف حبیب‌اللهی در وزن ۷۷ کیلوگرم صاحب مدال برنز شدند. علی نوربخش و امیر قاسمی منجزی فرنگی‌کاران وزن‌های ۵۵ و ۱۳۰ کیلوگرم از دور رقابت‌ها حذف شدند.

حجم ویدیو: 7.24M | مدت زمان ویدیو: 00:01:33
منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه