ارسال به دیگران پرینت

کشتی فرنگی | مسابقات جهانی کشتی | مدال برنز

صعود ۳ فرنگی‌کار ایران به نیمه‌نهایی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان

۳ نماینده ایران در ۵ وزن دوم کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان راهی دیدار نیمه نهایی شدند.

صعود ۳ فرنگی‌کار ایران به نیمه‌نهایی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان

 در پایان رقابت های دور مقدماتی ۵ وزن دوم کشتی فرنگی زیر ۲۳ قهرمانی جهان در بلگراد صربستان،  مهدی محسن نژاد در وزن ۶۰ کیلوگرم، محمدجواد رضایی در وزن ۶۷ کیلوگرم و محمد ناقوسی در وزن ۸۲ کیلوگرم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

 

در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با با نتیجه ۸ بر صفر دیلان گریگرسون از آمریکا را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۸ بر صفر موخامدکودیر یوسوپوف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. حریف وی در این دیدار برنده کشتی گیران رومانی و گرجستان است.

 

در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدجواد رضایی در دور اول با نتیجه ۸ بر صفر  نیلس بوشنر از آلمان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۸ بر صفر الکسی ماسیک از اوکراین را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی رفت. رضایی در این مرحله با نتیجه ۵ بر ۲ از سد میخائیل یاخیایف از روسیه گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف برنده کشتی گیران قرقیزستان و گرجستان می رود.

 

در وزن ۷۲ کیلوگرم امیر عبدی در دور اول با نتیجه ۱۱ بر ۳  عبداله توپراک از ترکیه را از  پیش رو برداشت وی در دور بعد با نتیجه ۹ بر ۱ مغلوب  سرگئی کوتوزوف دارنده مدال نقره رقابت های جهانی نروژ از روسیه شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز در گروه بازنده ها را بدست آورد.

در وزن ۸۲ کیلوگرم محمد ناقوسی در دور نخست با نتیجه ۵ بر صفر روهیت داهیا از هند را شکست داد وی در دور بعد با نتیجه ۷ بر ۵ از سد  اکسوز موکوبو از نروژ گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. ناقوسی در این مرحله با نتیجه ۴ بر ۱  دمیترو گاردوبی از اوکراین را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف برنده کشتی گیران گرجستان و روسیه می رود.

 

در وزن ۹۷ کیلوگرم مرتضی الغوثی در دور نخست با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب مارکوس راجینگر از اتریش شد و باید منتظر حضور این حریف در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده ها را بدست آورد.

 

رقابت های نیمه نهایی اوزان فوق از ساعت ۱۹:۱۵ امشب برگزار می شود.

 

منبع : ورزش3
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه