ارسال به دیگران پرینت

سخنگوی سازمان آتش نشانی

نجات مادر و ۲ فرزندش از آتش‌سوزی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع آتش‌سوزی در ساختمان مسکونی و نجات سه نفر از این ساختمان خبر داد.

نجات مادر و ۲ فرزندش از آتش‌سوزی

سید جلال ملکی در این باره اظهارکرد: در ساعت ١٠:۵٨ روز جاری یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در محله نظام آباد، خیابان قاری، به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اطلاع داده شد که درپی آن بلافاصله سه ایستگاه به همراه تانکر آب و تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش نشانان در مدت زمان دو دقیقه به محل رسیدند، گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک ساختمان دارای سه طبقه روی همکف بود، رخ داده و قسمت همکف آن مغازه تجاری و سایر طبقات مسکونی بودند. کانون حریق هم در طبقه اول و یک واحد هفتاد متری بود که قسمت اتاق خواب این واحد کاملا شعله ور شده و آتش در حال سرایت به اطراف بود.

ملکی گفت: دود بسیار غلیظی این واحد را فرا گرفته بود و به راه پله ها نیز نفوذ کرده بود. در طبقه سوم نیز افرادی در وضعیت ناایمن محبوس شده بودند که آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش به طبقه آخر رفته و پس از ایمن سازی محل سه نفر شامل یک دختر دو ساله، یک دختر شش ساله و یک خانم جوان ٣٠ ساله را نجات داده و به محل امن منتقل کردند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، آتش‌نشانان در ساعت ١١:۵١ و پس از ایمن‌سازی کامل محیط به مأموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه