ارسال به دیگران پرینت

ترفندها

ترفندی برای ساخت قفل مخفی با کمترین امکانات+ویدئو

با کمی خلاقیت و استفاده از یک آچار می‌توان قفلی مخفی طراحی کرد.

ترفندی برای ساخت قفل مخفی با کمترین امکانات+ویدئو

ترفندی آسان وجود دارد که با یادگیری آن و استفاده از یک آچار و پیچ می‌توان قفلی مخفی طراحی کرد.

در فیلم زیر با این ترفند آشنا خواهید شد.

 

 

 

همچنین بخوانید:

 

 

رییس پلیس پیشگیری تهران :

ترفند جدید سارقین برای سرقت | مراقب باشید

متهم ۲۹ ساله در تحقیقات اولیه پلیسی به بزه انتسابی و سرقت مقداری طلا و لوازم از منزل مالباخته به ارزش بیش از یک میلیارد ریال اعتراف کرد. این فرد پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم، روانه دادسرا شد.

ترفند جدید سارقین برای سرقت | مراقب باشید
 

متهم ۲۹ ساله در تحقیقات اولیه پلیسی به بزه انتسابی و سرقت مقداری طلا و لوازم از منزل مالباخته به ارزش بیش از یک میلیارد ریال اعتراف کرد. این فرد پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم، روانه دادسرا شد.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری زنی که در پوشش پرستار سالمندان اقدام به سرقت از منازل آنان کرده بود، خبر داد.

 

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای به تشریح برخی از اقدامات اخیر پلیس پیشگیری در سطخ تهران پرداخت و گفت:‌ مأموران پلیس پیشگیری روزانه صدها عملیات و ماموریت را برای تامین نظم و امنیت شهروندان انجام می‌دهند. یکی از این ماموریت‌ها مربوط به دستگیری زنی است که در پوشش پرستار سالمندان اقدام به سرقت از آنان کرده بود.

 

وی با بیان اینکه رسیدگی به این موضوع روز گذشته در دستورکار ماموران کلانتری قلهک قرار گرفت، افزود:‌ درپی اعلام این خبر بلافاصله مأاموران در محل حاضر شده و تحقیقات میدانی خود را آغاز کردند که در جریان آن مشخص شد خانمی تحت عنوان پرستار سالمند مدتی است در حال کار در منزل مذکور است. این فرد اقدام به سرقت لوازم منزل و انباری کرده و هنگام خروج از منزل توسط مالک مورد شناسایی قرار گرفته و موضوع به پلیس اطلاع داده شد.

 

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود:‌ متهم ۲۹ ساله در تحقیقات اولیه پلیسی به بزه انتسابی و سرقت مقداری طلا و لوازم از منزل مالباخته به ارزش بیش از یک میلیارد ریال اعتراف کرد. این فرد پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم، روانه دادسرا شد.

 

وی همچنین از دستگیری فردی که اقدام به سرقت از خانه همسایه‌اش در محله شهرک ولیعصر کرده بود، خبر داد و گفت:‌ روز گذشته و درپی اعلام یک فقره سرقت از منزل در محله شهرک ولیعصر مأموران عملیات کلانتری شهرک ولیعصر(عج) برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند. در جریان تحقیقات مأموران مشخص شد سارق یا سارقان پس از آنکه متوجه شدند ساکنان برای مراسم خاکسپاری یکی از اقوام خود اقدام به ترک منزل کرده‌اند، وارد خانه شده و اقدام به سرقت طلا و اشیاء قیمتی داخل خانه کرده‌اند.

موقوفه‌ای با بیان اینکه همین موضوع موجب برانگیخته شدن شک ماموران مبنی بر ارتکاب سرقت از سوی فرد یا افراد آشنا شد، گفت:‌ ماموران با استفاده از پی‌جویی‌های انتظامی و شیوه‌های پلیسی هویت و مخفیگاه یکی از سارقان را که از اهالی همان کوچه بود مورد شناسایی قرار داده و این فرد را دستگیر کردند. با دستگیری این فرد که حدود ۵۰ سال سن داشت، مقادیری طلا و لوازم قیمتی مسروقه نیز کشف شد. این فرد هم که چاره‌ای جز اعتراف نداشت به جرم خود اعتراف کرده و سه همدست دیگرش را هم معرفی کرد.

 

به گفته رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، چهار متهم در مجموع بیش از یک و نیم میلیارد ریال از منزل همسایه‌شان سرقت کرده بودند. برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

موقوفه‌ای از دستگیری سارق خودرو، ساعاتی پس از ارتکاب سرقت نیز خبر داد و گفت:‌این پرونده در حوزه کلانتری شهدا مورد رسیدگی قرار گرفت. ماموران کلانتری در حال گشت زنی در خیابان کرمان بودند که به یک دستگاه خودروی سواری که به صورت غیر معمولی در حال حرکت بوده مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند. اما راننده خودرو به محض مشاهده ماموران با سرعت از محل متواری شد و به همین دلیل نیز تعقیب و گریز میان پلیس و متهم آغاز شد.

 

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد:‌ در ادامه خودرو با یک درخت برخورد کرده و متوقف شد، اما راننده با پیاده شدن از آن با پای پیاده پا به فرار گذاشت که دقایقی بعد این فرد از سوی ماموران دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

به گفته وی، با دستگیری متهم مشخص شد که این فرد خودروی مذکور را از شرق تهران به سرقت برده و پیش از این نیز به دلیل ارتکاب جرائم مشابه در زندان بوده است. برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

 

سرقت با اسلحه کمری.

موقوفه‌ای همچنین از رسیدگی به پرونده مشابه دیگری از محله انقلاب خبر داد و گفت:‌ در این عملیات که روز گذشته به اجرا درآمد، ماموران سارقان مسلح لوازم خودرو در محله انقلاب را دستگیر کردند. رسیدگی به این پرونده از اینجا شروع شد که روز گذشته تیم عملیاتی ضربت سرکلانتری سوم حین گشت زنی در محله انقلاب به دو مرد که داخل خودروی پراید حضور داشته و مدت زیادی در محل توقف داشتند مشکوک شده و برای بررسی موضوع وارد عمل شدند. ماموران این دو نفر را تحت نظر قرار داده و مدتی بعد مشاهده کردند که این افراد از خودرو پیاده شده و با پنهان کردن سلاح کمری در زیر لباس به یک خودرو نزدیک شدند که بلافاصله ماموران وارد عمل شده و این افراد را دستگیر کردند.

 

وی اضافه کرد:‌ در بررسی اولیه از متهمان یک قبضه سلاح کلت کمری و ۹ فشنگ جنگی کشف شد. همچنین از داخل خودروی متهمان نیز مقادیری مواد مخدر کشف و ضبط شد. با انتقال متهمان به مقر انتظامی آنان تحت بازجویی قرار گرفته و به سرقت مسلحانه از داخل خودروها اعتراف کردند. این افراد که ۵۰ و ۴۰ سال سن داشتند پس از اعتراف به دست‌کم پنج فقره سرقت مسلحانه با پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

 

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ همچنین از دستگیری یک سارق موتورسیکلت در حین تکه تکه کردن آن خبر داد و گفت:‌ در پی افزایش سرقت موتورسیکلت در محله سنائی رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان بر عهده تیمی از ماموران کلانتری سنائی قرار گرفت. در جریان تحقیقات صورت گرفته هویت و مخفیگاه متهم سابقه دار مورد شناسایی قرار گرفت و ماموران با اخذ مجوز قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را که در مخفیگاهش در حال خرد کردن موتورسیکلت بود دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی افزود: متهم ۴۸ ساله که از سابقه داران در امر سرقت بوده در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت موتورسیکلت از محله سنائی و ۳ فقره سرقت مشابه معترف شد که مالباختگان آن نیز شناسایی شدند

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • شب قدر ارسالی در

      خیلی باخال بودخخخخختوف😁

    • حکمت بهمنی ارسالی در

      ازبالای دیوارمیره. پشت دررا راحت بتزمیکنه

    • شاهین ارسالی در

      برای همین کشورهای قدرتمنددنیا زورشان به مانمیرسه ماراازچه میترسونید؟ازجنگ یاازتحریم ازعهده همه مشکلات برمیائیم.میبینی که بخودمون وابسته شدیم به امیدانروزیکه بتوانیم قفل خودمون رابازکنیم انشالله!

    • مارال ابلحسنی ارسالی در

      عالی هست

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه