ارسال به دیگران پرینت

عزیزی:

اصلاح قانون نظام وظیفه عمومی در کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی شد

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اصلاح قانون نظام وظیفه عمومی در جلسه این کمیسیون بررسی شد.

اصلاح قانون نظام وظیفه عمومی در کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی شد

 ابراهیم عزیزی درباره نشست امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: در جلسه امروز کمیسیون موضوع لایحه اصلاح قانون به‌کارگیری سلاح توسط مأموران نیروهای مسلح در موارد ضروری در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد در ادامه کارگروه تخصصی کمیسیون با حضور مسئولان ذی‌ربط موضوعات مربوط به این قانون را بررسی و پیشنهادات دستگاه‌های مربوطه را مورد کارشناسی قرار دهند و پس از آن خروجی این جلسات در صحن و کمیسیون مورد جمع‌بندی قرار گیرد.

وی افزود: در بخش دیگری از نشست امروز موضوع اصلاح قانون نظام وظیفه عمومی مورد بررسی قرار گرفت و دولت نیز در این خصوص درصدد ارسال لایحه‌ای است و ستادکل نیروهای مسلح نیز پیشنهادات خود را ارائه کرده است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: پس از این مراحل، ما منتظر خواهیم بود تا دولت لایحه خود را به مجلس ارائه کند، ما آمادگی داریم تا آن را به طور کامل بررسی کنیم.

عزیزی تأکید کرد: به نظر می‌آید لایحه‌ای که ستادکل از طریق دولت به مجلس تقدیم می‌کند، تأمین‌کننده نیاز جوانان و نیروهای مسلح خواهد بود و پاسخگوی بسیاری از قشر جوان خواهد شد و کارِ کارشناسی خوبی روی آن انجام شده و خدمت وظیفه عمومی را با اصلاحات اساسی تعیین تکلیف خواهد کرد.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه