ارسال به دیگران پرینت

تیراندازی:

حمله مسلحانه به مسجدی در کانادا|۵ نفر زخمی شدند

مقامات کانادایی از زخمی شدن ۵ نفر در جریان تیراندازی افراد ناشناس از یک ماشین به روی نمازگزارانی که پس از ادای نماز تراویح در شهر تورنتو در حال خروج از مسجد بودند خبر دادند. پلیس تورنتو گفت که تعدادی از نمازگزارن پس از ادای نماز تراویح در منطقه اسکارپرو مورد اصابت تیراندازی بی هدف از یک خودروی در حال گذر قرار گرفتند.

حمله مسلحانه به مسجدی در کانادا|۵ نفر زخمی شدند

مقامات کانادایی از زخمی شدن ۵ نفر در جریان تیراندازی افراد ناشناس از یک ماشین به روی نمازگزارانی که پس از ادای نماز تراویح در شهر تورنتو در حال خروج از مسجد بودند خبر دادند.

به گزارش  عربی ۲۱، پلیس تورنتو گفت که تعدادی از نمازگزارن پس از ادای نماز تراویح در منطقه اسکارپرو مورد اصابت تیراندازی بی هدف از یک خودروی در حال گذر قرار گرفتند.

از سویی ندیم شیخ، عضو شورای منطقه اسکاربرو گفت: « بسیار ناراحت و نگران هستم. به پنج نفر از برادرانمان تیراندازی شده است. ما خواهان آنیم که مهاجمان دستگیر شده و فورا به پیشگاه عدالت تحویل داده شوند».

وی افزود:« از پلیس محلی که با شورای اداره اسکاربرو از نزدیک همکاری می کند می خواهیم تمام اقدامات لازم را برای دستگیری افراد مشکوک و کاهش خشونت مسلحانه در جامعه به کار بندد.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه