ارسال به دیگران پرینت

هواشناسی | برف و باران | وزش باد | کاهش دما | آلودگی هوا

بارش‌های رگباری و کاهش دما در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به آغاز بارش‌های رگباری در سطح استان از عصر امروز گفت:روند کاهش دمای هوا نیز به تدریج از امروز آغاز می‌شود.

بارش‌های رگباری و کاهش دما در خراسان رضوی

آیدا فاروقی درخصوص وضعیت جوی استان اظهار کرد: از بعدازظهر امروز شنبه در خراسان رضوی به تدریج بارش‌ها از مناطق غرب استان آغاز می‌شود، به تناوب تا چهارشنبه صبح بارش‌ها ادامه دارد. با توجه به مقدار بارش‌ها در بعضی مناطق بارش‌ها به شکل رگباری و رعدوبرق با احتمال تگرگ همراه است.  

 وی افزود: از فردا بعدازظهر تا روز سه‌شنبه علاوه بر آب‌گرفتگی معابر برای مناطقی از استان جاری شدن سیلاب پیش‌بینی می‌شود و همچنین از فردا بعدازظهر برای شهر مشهد بارش باران پیش‌بینی می‌کنیم که آب گرفتگی معابر را به همراه دارد. طی روز شنبه تا دوشنبه برای مناطقی از استان وزش باد شدید موقتی خواهیم داشت  که در برخی مناطق با پدیده گرد و خاک همراه است.

 کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: روند کاهش دمای هوا به تدریج از امروز آغاز شده است. برای روز دوشنبه کاهش محسوس دمای هوا روزانه  پیش‌بینی می‌شود، به طوری که انتظار داریم دمای هوای شهر مشهد در گرم‌ترین ساعات روز دوشنبه به ۱۳ درجه سانتی‌گراد برسد و امروز هم در گرم‌ترین ساعات این کلان شهر به ۲۲ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته قوچان با ۷ درجه خنک‌ترین و مه‌ولات با ۳۵ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین مناطق در استان بوده‌اند.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه