ارسال به دیگران پرینت

اوکراین | روسیه

همسر مخالف اوکراینی با پوشیدن حجاب از اردوغان درخواست کمک کرد+ویدئو

همسر مدودچوک (دوست صمیمی پوتین در اوکراین که چند روز پیش توسط دولت اوکراین دستگیر شده است) با یک ضرب‌المثل ترکی از اردوغان درخواست کمک کرد.

همسر مخالف اوکراینی با پوشیدن حجاب از اردوغان درخواست کمک کرد+ویدئو

همسر ویکتور مدوچوک الیگارش سیاستمدار مخالف اوکراینی و نزدیک به ولادیمیر پوتین روز چهارشنبه در یک کلیپ ویدئویی از رئیس جمهور ترکیه درخواست کمک کرد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از عربی ۲۱، «اوکسانا مارچنکو» همسر الیگارش در یک کلیپ ویدئویی دیده می شود که برای نجات همسرش که توسط نیروهای اوکراین بازداشت شده، از اردوغان درخواست کمک می کند.

او در این ویدئو گفته است که همسرش دوازدهم آوریل توسط نیروهای اوکراین و به دستور ویژه ولادیمیر زلنسکی بازداشت شده است و هم اکنون در یک مکان نامعلوم زندانی است.

همسر مدوچوک با اشاره به اینکه دولت اوکراین مدتی پیش تلاش کرد او را در یک قضیه سیاسی متهم کند، از رئیس جمهور ترکیه خواست برای حل مشکل همسرش و آزادی او از زندان مداخله کند.

وی با اشاره به اینکه «همسرش از قوانین کشور تخطی نکرده است»، خاطرنشان کرد:که «بازداشت همسرش نقض قوانین اوکراین و جهان است».

او در این پیام به اردوغان گفته است:«آقای اردوغان شما از صلح حمایت می کنید و شهرت خوبی دارید. بارها گفته اید که دوست اوکراین و روسیه هستید و من به این موضوع ایمان دارم«.

مارچنکو ادامه داد:«همانطوری که در ترکیه گفته می شود: دوست خوب در روزهای سخت معلوم می شود، من و کودکانم چنین روزی برایمان رخ داده است بنابراین از شما در پرونده همسرم درخواست کمک می کنم».

حجم ویدیو: 511.57K | مدت زمان ویدیو: 00:00:15
منبع : شفقنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه