ارسال به دیگران پرینت

جنگ | تورم | تحریم

پوتین: افزایش بحران ‌و تورم در غرب به دلیل تحریم‌ روسیه

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه امروز طی نشست دولت بر سر منطقه شمالگان عنوان کرد که ممانعت کشورهای غربی از همکاری عادی با روسیه، بر روی میلیون‌ها اروپایی تاثیر گذاشته و تاثیراتش بر آمریکا نیز دیده شده است. وی در ادامه بیان کرد که قیمت‌ها در غرب در حال افزایش و تورم بوده و از حدود خود فراتر رفته است که امری بی‌سابقه محسوب می‌شود.


پوتین: افزایش بحران ‌و تورم در غرب به دلیل تحریم‌ روسیه

رئیس‌جمهوری روسیه اعلام کرد که تصمیم سیاست‌گذاران آمریکایی و اروپایی برای اعمال محدودیت‌های جدید علیه روسیه منجر به وقوع بحران بی‌سابقه در غرب شده است.ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه امروز (چهارشنبه) طی نشست دولت بر سر منطقه شمالگان عنوان کرد که ممانعت کشورهای غربی از همکاری عادی با روسیه، بر روی میلیون‌ها اروپایی تاثیر گذاشته و تاثیراتش بر آمریکا نیز دیده شده است.

وی در ادامه بیان کرد که قیمت‌ها در غرب در حال افزایش و تورم بوده و از حدود خود فراتر رفته است که امری بی‌سابقه محسوب می‌شود.

تورم در ایالات متحده و کشورهای اروپایی رو به افزایش است و تقریبا هر ماه رکورد جدیدی را ثبت می‌کند. مطابق با اطلاعات رسمی تورم در آمریکا در ماه مارس گذشته با بالاترین حد خود از دسامبر ۲۰۱۸ رسیده است. تورم در ماه گذشته رکورد ۸.۵ درصد را ثبت کرده در حالی که این آمار در ماه فوریه ۷.۹ درصد بوده است.

اطلاعات امروز از انگلیس نشان می‌دهد که تورم سالیانه در ماه گذشته از ۶.۲ درصد به ۷ درصد رسیده است و میزان تورم به سطح تاریخی جدید از سال ۱۹۹۲ رسیده است.

افزایش تورم علی‌الخصوص افزایش قیمت مواد غذایی و سوخت از زمان اعمال تحریم‌های غرب علیه روسیه شدیدتر شده است.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • رضي ارسالی در

      سلامً. امريكا و ناتو و انكليس. علت جنك در اكراين هستن عقلشان كجا است تمام اكراين صاف و إنسانها بي كناه كشته شدن و تورم در اروىا زياد است معني ان خودشان خودشان را تحريم كردن و اينها جهان و جنك ها را راه انداختن اينبار روسيه. مقابل انها مقاومت ميكند و براي هميشه دستشان از خاور ميانه قطع ميشود. و كار. خدا است

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه