ارسال به دیگران پرینت

شهر آفتاب

برگزاری نمایشگاه صنعت فوتبال در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب

نمایشگاه بین المللی فوتبال و تجهیزات ورزشی وابسته درآستانه جام جهانی 2022 قطر در نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب تهران برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه صنعت فوتبال در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب

برگزاری نمایشگاه صنعت فوتبال  در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب

نمایشگاه بین المللی فوتبال و تجهیزات ورزشی وابسته درآستانه جام جهانی 2022 قطر در نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب تهران برگزار می‌شود.

 

برگزاری نمایشگاه صنعت فوتبال در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، نشست مشورتی با موضوع همکاری در برپایی نمایشگاه ها و رویدادهای مختلف ورزشی با حضور تقی زاده سرپرست اداره کل امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان، دستباز رییس مرکز مشارکت ها، سرمایه گذاری و اقتصاد ورزش و تقدسی نژاد مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب در محل اداره کل بین الملل وزارت ورزش برگزار شد. 

 

در ابتدای این جلسه تقی زاده با اشاره به نزدیکی جام جهانی فوتبال در قطر اظهارداشت: با توجه به ظرفیتهایی که نزدیکی مکان برگزاری مسابقات جام جهانی برای کشور ما ایجاد می کند ، امیدواریم فدارسیون های ورزشی به خوبی از این ظرفیتها استفاده کنند.

 

مدیرعامل نمایشگاه شهرآفتاب نیز در این جلسه با بیان این که می توان به خوبی از ظرفیتهای برگزاری جام جهانی فوتبال در قطر استفاده کرد، اظهار داشت: نمایشگاه ها فرصت بسیار خوبی برای استفاده از ظرفیتهای فرهنگی و اقتصادی ایجاد می کند و بر همین اساس پیشنهاد می‌شود با همکاری وزارت ورزش و همزمان با جام جهانی فوتبال در قطر، برای نخستین بار نمایشگاه بین الملل فوتبال به همراه رویدادها و مسابقات جانبی مرتبط در شهرآفتاب برگزار شود.

 

 تقدسی نژاد با تاکید بر رویدادهای مختلفی که می توان در این نمایشگاه اجرا کرد، گفت: برای حضور در این نمایشگاه می توان از بسیاری از چهره های ماندگار و بزرگ فوتبال جهان، مسئولان فیفا، کنفدراسیون های قاره ای، باشگاه ها، رسانه های بین المللی دعوت به عمل آورد. و همچنین در حوزه اقتصاد فوتبال، دانش فوتبال و فعالیتهای جذاب مردمی با نگاه بین‌المللی می توان از کارخانه ها و شرکت هایی که کار و محصول آنها به هر شکل به فوتبال ارتباط دارد و .... دعوت به مشارکت کرد.

 

وی با اذعان به اینکه جزیره کیش نیز می تواند مکان مناسبی برای جذب گردشکران جام جهانی قطر باشد، بر امکان انعقاد تفاهم نامه میان نمایشگاه کیش و نمایشگاه شهر آفتاب جهت برپایی نمایشگاه همزمان فوتبال اشاره کرد.

 

در ادامه دستباز با اشاره به اساسنامه مرکز مشارکت ها؛ سرمایه گذاری و اقتصاد ورزش، آمادگی این مرکز برای در اختیار گذاشتن کلیه امکانات و تجهیزات تولیدی ورزشی جهت پربار شدن این نمایشگاه را اعلام نمود و گفت: این مرکز نقش تسهیلگر اقتصاد ورزش را بر عهده دارد و ما می خواهیم نمایشگاهی جهت معرفی تولیدات و تجهیزات داخلی برگزار شود که به جهت همزمانی با جام جهانی می تواند بازار بالقوه ای برای جذب مصرف کننده خارجی و ورزش دوستان داخل باشد.

 

در انتها توافق شد نمایشگاه بین المللی فوتبال و تجهیزات ورزشی وابسته با توجه به پتانسیل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب و همکاری های وزارت ورزش، همزمان با جام جهانی قطر در نمایشگاه شهر آفتاب تهران برگزار گردد.

 

در این نشست آقایان عظیمی معاون دفتر امور بین الملل، دکتر تقی زاده معاون بازرگانی و توسعه نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب و تعدادی دیگر از کارشناسان طرفین نیز حضور داشتند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه