ارسال به دیگران پرینت

فضای مجازی:

تکذیب شایعه قتل دختر ۱۴ ساله در یزد توسط یک افغانستانی| پلیس: دختر حتی از قتل خودش بی اطلاع بود

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی یزد: نکته جالب در این زمینه این بود که این دختر حتی از انتشار شایعه ای در خصوص مفقودی و قتل خودش بی اطلاع بود.

تکذیب شایعه قتل دختر ۱۴ ساله در یزد توسط یک افغانستانی| پلیس: دختر حتی از قتل خودش بی اطلاع بود

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی یزد با تکذیب خبر منتشر شده در فضای مجازی این استان مبنی بر قتل یک دختر ۱۴ ساله یزدی توسط یک تبعه کشور افغانستان گفت: هدف انتشار این دست شایعات در روزهای اخیر که شدت زیادی نیز یافته است، برهم امنیت و آرامش فضای جامعه است و با هوشیاری مردم این گونه اقدامات دشمن مانند توطئه های قبلی آنان راه به جایی نخواهد برد.

سرهنگ محمد رضا مزیدی افرود: در روزهای اخیر دست هایی در کار است تا بین دو ملت ایران و افغانستان که ریشه های مشترک تاریخی و فرهنگی دارند، بدبینی و بی اعتمادی ایجاد کنند .

وی اظهار داشت: به دنبال انتشار شایعه قتل یک دختر ۱۴ ساله یزدی توسط تبعه ای از کشور افغانستان در برخی شبکه های اجتماعی، بررسی صحت و سقم این موضوع در دستور کار نیروی انتظامی استان قرار گرفت.

به گفته وی در ساعت ۱۴ امروز دوشنبه ماموران انتظامی با مراجعه به منزل پدری این دختر به نام زهرا ضیایی، با این نوجوان و خانواده اش دیدار و فیلمی در این رابطه برای انتشار تکذیب شایعه منتشر شده در فضای مجازی تهیه شد.

سرهنگ مزیدی ادامه داد: نکته جالب در این زمینه این بود که این دختر حتی از انتشار شایعه ای در خصوص مفقودی و قتل خودش بی اطلاع بود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی یزد از شهروندان خواست هر گونه اطلاعاتی را که در شبکه های اجتماعی مشاهده می کنند، تا قبل از اطمینان از صحت مسائل مطرح شده برای دیگران ارسال نکنند، چراکه بخش قابل توجهی از شایعاتی این روزها در فضای مجازی در خصوص اختلافات و مشکلات میان شهروندان ایرانی و اتباع افغانستانی، به قصد ایجاد تفرقه در جامعه پخش میشود

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه