ارسال به دیگران پرینت

ادعای شبکه تلویزیونی لهستان؛

لواندوفسکی با بارسلونا به توافق رسید

شبکه ورزشی تی‌وی‌ اسپورت لهستان در خبری مدعی شد که «روبرت لواندوفسکی» با باشگاه بارسلونا به توافق رسیده است.

لواندوفسکی با بارسلونا به توافق رسید

شبکه تلویزیونی sport.tvp در گزارش خود آورده است: در هفته‌های اخیر، حرف‌ها و گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد آینده لواندوفسکی مطرح شده است. قرارداد مهاجم لهستانی با بایرن مونیخ در ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ منتقضی می‌شود. مقامات بایرن  نسبت به شروع مذاکرات برای تمدید قرارداد بی‌میل بوده‌ و ملی‌پوش لهستانی از این رفتار ناراحت است. 

در ادامه این گزارش می‌خوانیم:  لوا تا اینجای کار، ۳۶۹ بازی برای قهرمان ۳۱ دوره بوندسلیگا انجام داده است. او ۳۴۰ گل به ثمر رسانده و یکی از بهترین بازیکنان شاغل در فوتبال آلمان به شمار می‌رود. براساس اطلاعات به‌دست آمده، لوا با بایرن تمدید نخواهد کرد و با توجه به آنچه نزدیکان وی گفته‌اند، او به تازگی با بارسلونا تماس برقرار کرده است. مطابق گفته‌های منابع ما، طرفین بر سر تمام مفاد قرارداد به توافق رسیده‌ و کاپیتان تیم ملی لهستان، موضوع را با «اولیور کان» نیز در میان گذاشته است. 

در بخش دیگری از گزارش این شبکه آمده است: تیم تحت هدایت «ژاوی هرناندز» مثل روزهای گذشته بازی می‌کند. این تیم فوتبال کارآمد بازی می‌کند و بار دیگر به تهدیدی برای تمام تیم‌های اروپایی تبدیل خواهد شد. کاپیتان تیم ملی لهستان به احتمال فراوان «پیر امریک اوبامیانگ» هم‌تیمی اسبق خود در بورسیا دورتموند را این بار در نیوکمپ ملاقات خواهد کرد و علاوه بر این، نخستین لهستانی تاریخ آبی‌اناری‌ها لقب خواهد گرفت. 

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه