ارسال به دیگران پرینت

عملیات تیراندازی | جوانان فلسطینی | نیروهای امنیتی

رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل: می‌ترسیم در خیابان‌های تل‌آویو راه برویم

آویو کوخاوی، رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل گفت: «ما پیشتر نگران سوار شدن در اتوبوس بودیم، اما اکنون می‌ترسیم در خیابان‌ها راه برویم و این احتمال وجود دارد که مجریان عملیات درب منازل ما را بزنند». در عملیات اخیر جوانان فلسطینی که پنجشنبه شب در خیابان "دیزنگوف" تل‌آویو روی داد سه اسرائیلی کشته و بیش از ۱۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند، عملیاتی که بی سابقه توصیف شده است.


رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل: می‌ترسیم در خیابان‌های تل‌آویو راه برویم

«آویو کوخاوی» طی سخنانی با اذعان به شکست نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی در عملیات تیراندازی اخیر در یکی از خیابان های تل آویو گفت: «نیروهای امنیتی اسرائیل که نتوانسته‌ند اوضاع را کنترل کنند، متحمل شکست شدند و مجری عملیات به راحتی توانست از محل حادثه متواری شود».

وی با اشاره به اوضاع بوجود آمده در سرزمین های اشغالی که با عملیات شهادت طلبانه جوانان فلسطینی روی داده، افزود: «به امنیت شهرک‌نشینان آسیب وارد شده و این وضعیت برای مدت طولانی ادامه خواهد داشت».

به گزارش شبکه المنار، کوخاوی افزود: «ما پیشتر نگران سوار شدن در اتوبوس بودیم، اما اکنون می‌ترسیم در خیابان‌ها راه برویم و این احتمال وجود دارد که مجریان عملیات درب منازل ما را بزنند».

در عملیات اخیر جوانان فلسطینی که پنجشنبه شب در خیابان "دیزنگوف" تل‌آویو روی داد سه صهیونیست کشته و بیش از ۱۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند، عملیاتی که بی سابقه توصیف شده است.

این عملیات ضمن مختل کردن بسیاری از خدمات شهری در تل‌آویو، موجی از ترس را در وجود ساکنان، نظامیان و نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی به وجود آورده است.

مجری این عملیات استشهادی پس از ساعت ها تعقیب و گریز گسترده نظامیان صهیونیست به ضرب گلوله به شهادت رسید.

پیش از این نیز در پی تیراندازی در شهر «بنی براک» واقع در شرق تل آویو پنج صهیونیست کشته و ۶ تن دیگر زخمی شده بودند.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • فرهاد ارسالی در

      جنایت و ترور از جانب هر فرقه یا مذهب با هر منظور ،کاری کثیف و غیر انسانیست و نتیجه این وحشیگری گسترش خشونت و نشاندهنده بیشعوری حامیان این کار است .

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه