ارسال به دیگران پرینت

رژیم صهیونیستی :

عملیات یک فلسطینی در «بئر السبع»؛ ۲ اسرائیلی کشته شدند

خبرگزاری سما به نقل از روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت گزارش داد که در جریان این عملیات چهار اسرائیلی زخمی شدند که دو نفر از آنان کشته شدند. البته حال دو فرد زخمی نیز، وخیم گزارش شده است. برخی از منابع عبری، اما خبر دادند که این شهروند فلسطینی، ابتدا سعی کرده بود اسرائیلی‌ها را با خودرو زیر بگیرد. پس از انجام این عملیات، با چاقو به سمت آن‌ها حمله می‌کند.

عملیات یک فلسطینی در «بئر السبع»؛ ۲ اسرائیلی کشته شدند

منابع خبری عبری گزارش دادند که در جریان حمله با چاقو در شهر «بئر السبع» در جنوب فلسطین اشغالی، چهار صهیونیست زخمی شدند.

شبکه خبری ۱۳ رژیم صهیونیستی خبر داد که عامل این عملیات، موفق شد سالم از محل درگیری فرار کند. ​این شبکه همچنین خبر داد که دو نفر از این صهیونیستها به هلاکت رسیده‌اند.

لحظاتی پس از اعلام این خبر، خبرگزاری شهاب گزارش داد که عامل این عملیات در پی تیراندازی نظامیان صهیونیست به شدت زخمی شده، ولی هنوز زنده است.

خبرگزاری سما اما به نقل از روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت گزارش داد که در جریان این عملیات استشهادی، چهار صهیونیست زخمی شدند که دو نفر از آنان به هلاکت رسیده است. البته حال دو فرد زخمی نیز، وخیم گزارش شده است.

برخی از منابع عبری اما خبر دادند که این شهروند فلسطینی، ابتدا سعی کرده بود صهیونیستها را با خودرو زیر بگیرد. پس از انجام این عملیات، با چاقو به سمت صهیونیستها حمله می‌کند.

شبکه خبری المیادین هم گزارش داد که عامل این عملیات استشهادی، لحظاتی پیش به شهادت رسیده است.

دو روز پیش نیز یک شهروند فلسطینی با سلاح سرد در «باب العمود» در قدس اشغالی به سربازان صهیونیست حمله کرد که در جریان آن، دو سرباز اسرائیلی زخمی شدند.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • یک مسلمان ارسالی در

      حماس چندتانیروی این جوری دارد؟؟.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه