ارسال به دیگران پرینت

پول‌های بلوک‌شده ایران در کره

پول‌های ایران در کره در ازای این ۳ نفر آزاد می‌شوند

سه تن از جاسوسان دوتابعیتی به نام‌های سیامک نمازی، محمدباقر نمازی و مراد طاهباز در ازای دسترسی ایران به پول‌های بلوک‌شده خود در کره آزاد خواهند شد.


پول‌های ایران در کره در ازای این ۳ نفر آزاد می‌شوند

سه تن از جاسوسان دوتابعیتی به نام‌های سیامک نمازی، محمدباقر نمازی و مراد طاهباز در ازای دسترسی ایران به زخود در کره آزاد خواهند شد.

از بین این سه اسم، شاید نام پدر و پسر نمازی که سال 94 به جرم جاسوسی دستگیر شدند، زیاد به گوش خورده باشد. باقر نمازی با کمک چند تن از خویشاوندان خود، موسسه آتیه بهار را با هدف ارائه خدمات حقوقی و اقتصادی به شرکت‌های خارجی و فراهم آوردن زمینه حضور آنها در ایران تاسیس می‌کند.

 

مراد‌موشه‌ طاهباز است. طاهباز تاجری بین‌المللی‌ بود که به‌واسطه یکی‌دیگر از شرکت‌های ثبت‌شده خود در آمریکا مدیریت ساخت مجموعه توریستی بزرگی را در رژیم صهیونیستی عهده‌دار است. طاهباز که دارای تابعیتی ایرانی-انگلیسی-آمریکایی است، در پروژه یوز ایرانی در سال 92 نقش اصلی را داشته‌ است.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • محمد کیخا ارسالی در

      سلام پس پولهای بلوکه شده ایرانی ربطی به برجام نداره همش کشکه جاسوس ازاد کنیم پول بلوکه شده که حق قانونی ماست که باید بدن ولی مسئولان بی عرضه منوط کردن به آزادی جاسوسان خیلی بده

    • ناشناس ارسالی در

      اشتباه است باید به اشد مجازات میرسیدن

    • ناشناس ارسالی در

      چرنده اینها در برابر کل پول بلوکه شده ایران در جهان هم نباید ازاد شوند

    • رضا ارسالی در

      باید در مقابل آزادی اونها زندانیان ایرانی آزاد شوند.خیلی بده اگه پول خودمان را پس بدن ما زندانیهای اونها را آزاد کنیم.در مورد کره هم باید تا ابد لوازم کره ای را حرام اعلام کنیم.

    • ناشناس ارسالی در

      ایران کوتا نباید بیاد سپا هر کشتی برای کره است توقیف کند تا مجبوروشود پول بدهد تمام اجناس کره ممنو شود تا ضرر را بفهم چرا باید جنس را بدون پول داد دید کره هم ایران را فریب داد یک ریال پول نداد

    • غلومعلی ارسالی در

      خب یک نوع سم که بعداز یکسال اثرمیکنه بهشون تزریق وآزادشون کنن وتا بعداز یکسال که آزادشدند به درک واصل شوند!!!

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه