ارسال به دیگران پرینت

مترو | مسافران مترو | مترو تهران | قطار

مترو تهران از سه هفته آینده به اوج شلوغی می‌رسد

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه می گوید که هنوز به اوج شلوغی مترو نرسیدیم و به نظر می‌رسد از سه هفته آینده شاهد اوج شلوغی در مترو هستیم.

مترو تهران از سه هفته آینده به اوج شلوغی می‌رسد

مهدی شایسته اصل روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها میزان مسافران مترو حدود ۳۰ درصد افزایش یافت و به نظر می‌رسد از سه هفته آینده شاهد اوج شلوغی در مترو باشیم.

وی با اشاره به اقدامات مترو جهت تسهیل در رفت‌وآمد کارمندان و دانشجویان و دانش‌آموزان گفت: تا حد امکان در تمامی خطوط هفت گانه سرفاصله حرکت قطارها را کاهش دادیم و در بیشتر خطوط ازدحامی سرفاصله حرکت قطارها حدود سه دقیقه است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در خصوص شلوغی در خط سه نیز گفت: در این خط نیز شاهد کاهش سرفاصله حرکت قطارها هستیم؛ هم اکنون سرفاصله حرکت قطارها در این خط حدود ۶ دقیقه است که به دلیل نبود پایانه امکان کم کردن سرفاصله وجود ندارد.

به گفته وی، در گذشته سرفاصله حرکت قطارها ۱۲ دقیقه بود که این میزان حدود ۵۰ درصد کاهش یافته است.

شایسته اصل در خصوص شلوغی در سایر خطوط مترو نیز گفت: در ساعات خاصی که کارمندان و دانش پژوهان در این خطوط تردد دارند شاهد ازدحام هستیم که در سایر ساعات این شلوغی وجود ندارد.

به گفته وی، در همین ساعات پیش بینی قطارهای فوق العاده انجام شده و تمام تلاش خود را داریم که به نوعی در زمان شلوغی مترو، شهروندان با کمترین زحمت به محل کار و تحصیل برسند و از سایر شهروندان درخواست داریم که زمان سفر خود را در ساعات غیر شلوغی انجام دهند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه بهترین زمان سفر سایر شهروندان را از ساعت ۱۰ تا ۱۴ و همچنین در ساعات شامگاهی اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، ناوگان مترو تهران و حومه در هفت خط و بیش از ۱۴۰ ایستگاه فعال است.

 

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • محمد رضا پرکاری ارسالی در

      چی دارید میگین سه هفته بعد از همین الان که مدرسه و دانشگاه باز شده مترو و اتوبوس بسیار شلوغ شده است

    • ناشناس ارسالی در

      خاک بر مسئولین بی کفایت

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه